TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Well, da er moddinga av GS300'en igang ;)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #212636  av @lpher

Bilder av grombilen har latt vente på seg...i take full responsability for that one :D HOWEVER...jeg vil komme sterkere tilbake med masse fanzy shots etterhvert som jeg lærer meg å håndtere min nyinnkjøpte Canon EOS 400D.

Men...for å komme til saken...så har jeg gått til innkjøp av en del essensielle smådetaljer...som alle pre 2001 GS'er burde fått utført!

Jeg har kjøpt inn:
Lexus GS 2001+ baklys
Lexus GS 2001+ dashbord cluster
Lexus RX sideblinklys

..og selvfølgelig TTE senkesett!

Jeg vil legge ut bilder i denne tråden etterhvert som jeg får bytta delene ;)

Kan jo begynne med det første jeg gjorde...nemlig å montere baklysene...so what do you think? :D
Vedlegg
IMG_0263_SMALL.jpg
IMG_0263_SMALL.jpg (119.62 kiB) Vist 1891 ganger
BEFORE!
BEFORE!
IMG_0033_SMALL.jpg (105.15 kiB) Vist 1887 ganger

#212647  av sindrejl

nydelige!

#212768  av croco-Frod

Stilig!!

NÃ¥r kommer eksosanlegget da?? :P

#212818  av sindrejl

nlight skrev:Du kunne jo lagt ut hvordan det ser ut orginalt. Er vel kanskje ikke bare meg som vet hvordan det bruker å se ut :)
øverste bildet ;)

#212992  av @lpher

sindrejl skrev:nydelige!
Thanx...jeg synes det hjalp MYE...men slik som med 97+ baklyktene på Supra...så må man se det live for å REALLY appreciate the difference! :D

#212993  av @lpher

croco-Frod skrev:Stilig!!

NÃ¥r kommer eksosanlegget da?? :P
Takker..still undecided enda...da jeg må tenke litt mer i fornuftige baner...ihvertfall litt fremover i tid :D Så enten blir det Blitz NÜR Spec rett over nyåret...eller så blir det 2001+ originale stusser...som er endel større en de originale solo-sugerørene som sitter på 98-00 modellene :D

#212994  av @lpher

sindrejl skrev:
nlight skrev:Du kunne jo lagt ut hvordan det ser ut orginalt. Er vel kanskje ikke bare meg som vet hvordan det bruker å se ut :)
øverste bildet ;)
Bingo ;)

Her har du ett litt tydeligere bilde av gammel-typen baklykter:
Vedlegg
IMG_0032_CROP.jpg
IMG_0032_CROP.jpg (101.75 kiB) Vist 1859 ganger