TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dere er invitert :D (Trondheim)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#21150  av cameleon

Nå har jeg fått høre fra verkstedet at de ikke er sikker på om de får til bilen til fredag. Så jeg lurer på om jeg og madamen kan sitte på med noen? Noen som har plass?

#21161  av kennethx

Hvorfor blir de ikke ferdige med bilen da? Er det alvorligere enn anntatt?

#21165  av chris

cameleon skrev:Nå har jeg fått høre fra verkstedet at de ikke er sikker på om de får til bilen til fredag. Så jeg lurer på om jeg og madamen kan sitte på med noen? Noen som har plass?
Hadde jeg hatt plass så.. hehe

#21228  av supratt

Sikkert mulig å få presset dere bak i Caben?

Da vil det jo se ut som den er senket :wink:

#21234  av cameleon

Fikk høre at det var coilen som hadde gått. Så Hell bestillte den i dag fikk jeg høre. spørsmålet er om de får den i morgen og rekker å fikse den.
Krysser alle fingerene for at det skal gå! Savner den så mycket.

Supratt: Takker og bukker :wink: Kjempesnilt av dere å stille opp! Tar kontakt jeg hvis de ikke klarer å fikse Mr2'en i morgen!

#21300  av KK-ma70

Kommer jeg også... Har litt pass i baksetet Cameleon. Fikk forresten plass til 5stk i bilen forrige helg.... SATAN DET VAR TRANGT

#21301  av cameleon

Takk for at dere stiller opp! Nå har jeg desverre ikke mobilnummeret til deg KK-ma70 og supratt, men hvis dere kan sende meg de til 90691336 så ville det ha vært fint :) :)

#21307  av KK-ma70

Nummer sent... Vet ikke mo jeg skal ha med noen andre ennå, Ingen i omgangskretsen min som er noe spes. int. i Toyota, de feste "dytter" FORD... Madamen skal jobbe, men kansje jeg får med meg ei annen. kjekt å ha i reserve :D

#21329  av funkes

KK-ma70 skrev:Nummer sent... Vet ikke mo jeg skal ha med noen andre ennå, Ingen i omgangskretsen min som er noe spes. int. i Toyota, de feste "dytter" FORD... Madamen skal jobbe, men kansje jeg får med meg ei annen. kjekt å ha i reserve :D
Vel..kommer ikke bare Toyota da :)

#21350  av chris

KK-ma70 skrev:Nummer sent... Vet ikke mo jeg skal ha med noen andre ennå, Ingen i omgangskretsen min som er noe spes. int. i Toyota, de feste "dytter" FORD... Madamen skal jobbe, men kansje jeg får med meg ei annen. kjekt å ha i reserve :D
Er jo masse forskjellige biler som kommer :)

#21446  av Erlend

Hør hør :wink: