TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av mr2 3sgte motorer? ( 2 gen)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #212535  av sleeper

Noen som har bilder av en 2 gen 3sgte motor som ikke stå i bilen? er int i og se hvordan dynamoen sitter på en sånn motor..
lurer på om det er mulig og montere den på samme måte i min celica nå som servo er fjernet.. ( blir litt mer plass til eksos og turbo da.. :twisted: )

#212547  av Helmer

Har ett bilde her hvertfall..;
Vedlegg
DSCN1337.JPG
DSCN1337.JPG (278.64 kiB) Vist 164 ganger

#212563  av sleeper

hjelper lite da det er en celica motor... :wink: :wink:

må være en fra en mr2...

#212564  av Helmer

Ã…h faen, leste litt kjapt der ja... :lol:

#212576  av sleeper

vil gjerne også ha bilder av festebrakketer til dynamoen på mr2...

#212792  av sleeper

er det virkelig ingen her som sitter på noen bilder av motoren når dere har tatt den ut??

#212794  av Mr2 Mk2

sleeper skrev:er det virkelig ingen her som sitter på noen bilder av motoren når dere har tatt den ut??
Går og stamper i min på jobben 6 dager i uka ;) men vet ikke om 3.gen har samme innfestning? Brakkerten er til pulver lakk da :roll:

#212796  av sleeper

Mr2 Mk2 skrev:
sleeper skrev:er det virkelig ingen her som sitter på noen bilder av motoren når dere har tatt den ut??
Går og stamper i min på jobben 6 dager i uka ;) men vet ikke om 3.gen har samme innfestning? Brakkerten er til pulver lakk da :roll:
tja, de er nok ikkke så veldig forskjellig.. men er også bilder av braketene og bilder av dynamo montert jeg er mest int i..

#213126  av sleeper

gir meg ikke jeg!

noen som har?

#213135  av Xlr8

er de likt festet på 3sge og 3sgte motorene?

#213136  av sleeper

Xlr8 skrev:er de likt festet på 3sge og 3sgte motorene?
regner med det...

#213137  av Larsen

Xlr8 skrev:er de likt festet på 3sge og 3sgte motorene?
Festene er litt forskjellige, men de passer likevel om hverandre.

#213139  av Xlr8

kan ta bilder av infestningene når de står i. mener du kan ganske grett se hvordan de er. men skal sjekke om jeg finner cd'en med bildene av motoren min når jeg hadde den ute..

#214480  av sleeper

Xlr8 skrev:kan ta bilder av infestningene når de står i. mener du kan ganske grett se hvordan de er. men skal sjekke om jeg finner cd'en med bildene av motoren min når jeg hadde den ute..
fått sjekket noe?

#214484  av aneriks

trenger du flere bilder?