TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#212907  av celicat23

Ah. Helg. 2 dvd filmer jeg ikke har sett liggende. Har ikke tenkt til å si hvilke, for jeg vil ikke ha masse meninger som ødlegger de før jeg ser dem :-) 3 andre filmer på vei i posten. Ost, paprika, og brød liggende klare for frokost/lunch. Pizza i fryseren. Mengder med pepsi i kjøleskapet, og en haug isbiter i fryseren. Vodka og kahlua holder pepsi'n med selskap. 1 pose sørlands chips (spansk paprika med persille, selvsagt). 55" sony tv med denon/cerwin vega stereo koblet til så film opplevelsen blir større. Kebab allerede planlagt for morgen dagen. Morgen ciggen unnagjort i det jeg gikk i postkassa og hentet ene filmen.

Life is good when you're single.

Kan se for meg helga hvis jeg hadde vært i ett forhold: 1 dvd film, mest sannsynlig drama, type gammel og leid fordi hun vil se den. Kjøttpålegg, rare ufyslige smøre pålegg og helkorn brød. Ingen pizza, for vi skal såklart til hennes venner eller familie for middag. 1 cola light i kjøleskapet. 1 pose salat. 32" tv og ingen stereo. Gå tur og "vi må finne på noe" allerede kranglet om for morgen dagen. Kjederøyker ute for å komme unna henne, og prøve å holde humøret oppe.

Single er bra, singel er best, singel er hva som ruler mest !!

#212912  av arctic_celi

celicat23 skrev:Kan se for meg helga hvis jeg hadde vært i ett forhold: 1 dvd film, mest sannsynlig drama, type gammel og leid fordi hun vil se den. Kjøttpålegg, rare ufyslige smøre pålegg og helkorn brød. Ingen pizza, for vi skal såklart til hennes venner eller familie for middag. 1 cola light i kjøleskapet. 1 pose salat. 32" tv og ingen stereo. Gå tur og "vi må finne på noe" allerede kranglet om for morgen dagen. Kjederøyker ute for å komme unna henne, og prøve å holde humøret oppe.

Single er bra, singel er best, singel er hva som ruler mest !!
Et soneklart bevis på at Celicat ikke har funnet den rette enda ;)

- Dama mi er faktisk mer glad i kebab en meg... og jeg elsker det!
- Hun elsker å titte /kose seg forran tven mer en meg..
- Hun er like glad i snop som meg...
- Hun jublet når jeg sa at jeg hadde kjøpt meg flatskjerm (men syntes den var litt liten)
- Nå vil hun ha en flatskjerm på soverommet også!!

Så det finnes faktisk noen der ute som er din drømmedame...
(men hold deg langt unna mi dame! :twisted: )

#212914  av celicat23

arctic_celi skrev:Så det finnes faktisk noen der ute som er din drømmedame...
(men hold deg langt unna mi dame! :twisted: )
Etter 12år og xx-antall forhold, så har jeg funnet ut at det kun er 1 eneste ting jeg vil ha fra damer. Og den mest behaglige måten å få det på er å gå ut i helgene, bli med de hjem, og så ta drosje derifra fortest mulig.

All denne snakkingen og klengingen ("kose") gir meg klaustrofobi og depresjoner :-)

Drømme dama mi er ei med egen leilighet, er steril så hun ikke kan få barn, har sitt eget liv med egene venner og er ikke ute etter en partner for å prate&finne på ting hun kan gjøre med vennene sine heller, men savner å bli tatt tak i og få føle seg ordentlig kvinne i senga inne i mellom. Vil gjerne sove over, men passer på å dra hjem en passe tid etter morgensexen dagen derpå. Og vil treffes MAX 2 ganger i uka.

DET er drømme dama mi :D

#212915  av arctic_celi

celicat23 skrev:Etter 12år og xx-antall forhold, så har jeg funnet ut at det kun er 1 eneste ting jeg vil ha fra damer. Og den mest behaglige måten å få det på er å gå ut i helgene, bli med de hjem, og så ta drosje derifra fortest mulig.

All denne snakkingen og klengingen ("kose") gir meg klaustrofobi og depresjoner :-)

Drømme dama mi er ei med egen leilighet, er steril så hun ikke kan få barn, har sitt eget liv med egene venner og er ikke ute etter en partner for å prate&finne på ting hun kan gjøre med vennene sine heller, men savner å bli tatt tak i og få føle seg ordentlig kvinne i senga inne i mellom. Vil gjerne sove over, men passer på å dra hjem en passe tid etter morgensexen dagen derpå. Og vil treffes MAX 2 ganger i uka.

Hehehe!! dødsbra :lol:

Så med andre ord så vil du ha ei dame som egentlig ikke vil være så mye sammen med deg.
Driver med sine egne ting... og trenger tilfredstilt primære sine behov.
Tror helt klart at den dama finnes... men når du finner drømmedama der så tror jeg du ønsker at hun var litt mer avhengig av deg allikevell :D
Fordi en slik dame trenger deg likemye som hun trenger motorhavari på bilen sin.

Hun kan jo få akkurat det der fra hvem som helst og de som vil ha noe som de kan få fra hvem som helst...
skifter partnere som du skifter sokker :) (skulle si biler... men du bytter jo ikke bil så ofte) og hvem har ikke villa gjordt det??
Forandring fryder virkelig ;)

Så det betyr at når du har funnet henne... så har du egentlig mistet henne :)

#212923  av elino

celicat23 skrev: Og vil treffes MAX 2 ganger i uka.

DET høres ut som forholdet jeg er i det der....bortsett fra at jeg er heldig hvis jeg har han hjemme hele 2 kvelder i uka :roll:

Jeg klager ikke jeg....ikke i dag i hvert fall :evil: :wink:

#212930  av arctic_celi

elino skrev:

DET høres ut som forholdet jeg er i det der....bortsett fra at jeg er heldig hvis jeg har han hjemme hele 2 kvelder i uka :roll:

Men du har jo han i garasjen da? :D
SÃ¥ han er liksom der...

#212951  av celicat23

arctic_celi skrev:Så med andre ord så vil du ha ei dame som egentlig ikke vil være så mye sammen med deg.
Tror helt klart at den dama finnes... men når du finner drømmedama der så tror jeg du ønsker at hun var litt mer avhengig av deg allikevell :D
Fordi en slik dame trenger deg likemye som hun trenger motorhavari på bilen sin.
Poenget med ett "knulle forhold" er i bunn og grunn det samme som med alle andre forhold: man vil ha en fast partner. Du må ikke forveksle personer med den interessen, for horene som flyr rundt med kun ett mål: og få mest mulig, av flest mulig.

Problemet med å treffe noen for sex over tid, er at man enten selv, eller den man treffer, utvikler ett større forhold til partneren. Så plutselig vil man ligge over, våkne i armene på hverandre, kysse, prate, og alt det der. Og da er det bare å innse nederlag, og gå videre.

Enkle ting blir fort kompliserte. Utenom det å være alene. Det er hva du gjør det til selv.

#212967  av elino

arctic_celi skrev:
elino skrev:

Men du har jo han i garasjen da? :D
SÃ¥ han er liksom der...
Det er bare det at "garasjen" ligger 1,5 mil unna hjemme, men jeg vet jo hvor han er ja...
menne det hender han mekker hjemme også på den varme årstiden :wink:

Har hatt det slik i 15 år, så er vant til det. Og så hjelper det at vi deler interesse :D

#212969  av Kilgallon

celicat23 skrev:
arctic_celi skrev:Så med andre ord så vil du ha ei dame som egentlig ikke vil være så mye sammen med deg.
Poenget med ett "knulle forhold" er i bunn og grunn det samme som med alle andre forhold: man vil ha en fast partner. Du må ikke forveksle personer med den interessen, for horene som flyr rundt med kun ett mål: og få mest mulig, av flest mulig.

Problemet med å treffe noen for sex over tid, er at man enten selv, eller den man treffer, utvikler ett større forhold til partneren. Så plutselig vil man ligge over, våkne i armene på hverandre, kysse, prate, og alt det der. Og da er det bare å innse nederlag, og gå videre.

Enkle ting blir fort kompliserte. Utenom det å være alene. Det er hva du gjør det til selv.
Et "knulle-forhold" er jo et forhold er man tømmer seg å drar. Vil den andre parten utvikle noe mere, er det bare å bryte forholdet.

#213047  av ADHD:-)))

Hei!:-)
Hei på du/dere!!!:-)
Tenkte de att eg har vert LITT forlenge vekke fra dere her nå!!!:-)
Å så tenkte eg de er på tide med å ØNSKE dere en rikti GOD JUL!!!:-)

(JA eg SAVNER min tidligere eide MR2 MK2!!!:-(
Men HONDAen virker jo enda!!!:-)

#213071  av Andreazz

Kilgallon skrev: Kan vi ikke bare få noen til å banke litt vett inn i hodet på han da???
Kan jo heller hive en kake i trynet hans, så får du mindre straff :lol:

#213092  av celicat23

Kom akkurat på at det er mandag i morgen, så... SKÅL!!!!

En cigg, eller 10, en fin 0.5L med white russian, og musikk på full guff. Yes!!! Party til jeg glemmer helt at det er mandag i morgen og sovner!!!

#213096  av Kilgallon

Andreazz skrev:
Kilgallon skrev: Kan vi ikke bare få noen til å banke litt vett inn i hodet på han da???
Kan jo heller hive en kake i trynet hans, så får du mindre straff :lol:
Så sant så sant...Men må jo få non til å gjøre det da :wink:

#213146  av dca

1 mindre lexus i trøndelagen da...kompis fikk visst vraket sin inatt... hadde sjåfør på den mens eiern av bilen(min kompis) drakk...på tur til sykehuset ringte han importøren sin og bestilte 1 til...hehe...front mot front kollisjon var det visst...

#213152  av Zepticon

Er glatt ja:D Men glatte parkeringsplasser= MAJOR fun :twisted: :twisted:
  • 1
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 1175