Ah. Helg. 2 dvd filmer jeg ikke har sett liggende. Har ikke tenkt til å si hvilke, for jeg vil ikke ha masse meninger som ødlegger de før jeg ser dem
3 andre filmer på vei i posten. Ost, paprika, og brød liggende klare for frokost/lunch. Pizza i fryseren. Mengder med pepsi i kjøleskapet, og en haug isbiter i fryseren. Vodka og kahlua holder pepsi'n med selskap. 1 pose sørlands chips (spansk paprika med persille, selvsagt). 55" sony tv med denon/cerwin vega stereo koblet til så film opplevelsen blir større. Kebab allerede planlagt for morgen dagen. Morgen ciggen unnagjort i det jeg gikk i postkassa og hentet ene filmen.
Life is good when you're single.
Kan se for meg helga hvis jeg hadde vært i ett forhold: 1 dvd film, mest sannsynlig drama, type gammel og leid fordi hun vil se den. Kjøttpålegg, rare ufyslige smøre pålegg og helkorn brød. Ingen pizza, for vi skal såklart til hennes venner eller familie for middag. 1 cola light i kjøleskapet. 1 pose salat. 32" tv og ingen stereo. Gå tur og "vi må finne på noe" allerede kranglet om for morgen dagen. Kjederøyker ute for å komme unna henne, og prøve å holde humøret oppe.
Single er bra, singel er best, singel er hva som ruler mest !!

Life is good when you're single.
Kan se for meg helga hvis jeg hadde vært i ett forhold: 1 dvd film, mest sannsynlig drama, type gammel og leid fordi hun vil se den. Kjøttpålegg, rare ufyslige smøre pålegg og helkorn brød. Ingen pizza, for vi skal såklart til hennes venner eller familie for middag. 1 cola light i kjøleskapet. 1 pose salat. 32" tv og ingen stereo. Gå tur og "vi må finne på noe" allerede kranglet om for morgen dagen. Kjederøyker ute for å komme unna henne, og prøve å holde humøret oppe.
Single er bra, singel er best, singel er hva som ruler mest !!