TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nordlys

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #212706  av Larsen

Helt off topic men fikk et kult bilder fra Røyken igår. Sjeldent syn så langt sør...
Vedlegg
Hi res bilder av nordlys 028 small.jpg
Hi res bilder av nordlys 028 small.jpg (28.73 kiB) Vist 599 ganger

#212713  av hovik

Jeg observert fra Porsgrunn også, men mye svakere enn på bildet ditt. Tror det er første gang jeg har sett det så langt sør.

#212761  av Kilgallon

Nordlyset er tøft å se på. Så det i fjor på vei til Beitostølen.

#212798  av Dalan

Så det her også i natt, og så såvidt noe på himmelen på vei hjem fra jobb nå nettopp.
Absolutt et flott syn :)

#212862  av FireWalk

Jeg gikk tilfeldigvis ut i går og fikk øye på det. Jeg bor i Ålesund, og Hele himmelen var dekt. Har aldri sett det så intenst før! Må være noe virkelig sunspot aktivitet for tiden..

#212864  av Zepticon

Hva er så spess med nordlys da? O_o

:lol:

... Aha... søringa :D

#212874  av RedCelica

Zepticon skrev:Hva er så spess med nordlys da? O_o

Du er ikke akuratt i nord du heller da.... Hehe, midtlandet.

#212879  av chris

Zepticon skrev:Hva er så spess med nordlys da? O_o

:mrgreen:

#212983  av Larsen

hovik skrev:Jeg observert fra Porsgrunn også, men mye svakere enn på bildet ditt. Tror det er første gang jeg har sett det så langt sør.
Lyset blir litt mer "fansy" på bildet. I virkligheten var det ikke så synelig, men var faktisk mest intense jeg har sett før (har vært i tromsø et år).

#213003  av BrennaRacing

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486197.html

Spesiellt...Har bare sett det i nordland når jeg var liten jeg (noe som jeg seff ikke husker :lol: ) Kanskje jeg må begynne å følge med litt mer på himmelen :D
 #213213  av jsun

Larsen skrev:Helt off topic men fikk et kult bilder fra Røyken igår. Sjeldent syn så langt sør...
Har sett det her før ... men ikke ofte nei!!
Flott bilde!!!