TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#213153  av Neemi

ADHD:-))) skrev:Hei!:-)
Hei på du/dere!!!:-)
Tenkte de att eg har vert LITT forlenge vekke fra dere her nå!!!:-)
Å så tenkte eg de er på tide med å ØNSKE dere en rikti GOD JUL!!!:-)

(JA eg SAVNER min tidligere eide MR2 MK2!!!:-(
Men HONDAen virker jo enda!!!:-)
God jul til deg og :D
Godt å se du ikke har forlatt oss helt ;)

#213157  av ADHD:-)))

Hei!!!:-)
TAKKER!!!:-)
Å eg eg nåkk innom her av å til å¨SNIKER!!!:-)
Å seff så kåmmer eg til å fortsette med de!!!:-)

#213203  av mr2cato

Zepticon skrev:Er glatt ja:D Men glatte parkeringsplasser= MAJOR fun :twisted: :twisted:
MÃ¥ si meg temmelig enig der :P

eneste er at jeg har piggfrie dekk framme og pigger bak så det er vanskelig å få bilen inn igjen til tider. Men heldigvis god plass på åpne parkeringsplasser :D

#213204  av jsun

Satt og leste litt på Bilnorge.no og kom over dette ......
http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 999&tid=10

Jeg er ikke veldig imponert over VW som mener at dagens teknologi ikke er bra nok, så de venter på neste .... (den stopper sikkert der) NOT.
SÃ¥ veldig inovative er de ikke ...

De skryter av dette ... "Sakser":
"Og de brukte Golf GT som eksempel på en viktig trend: minimalt slagvolum (1,4 liter) og maksimal kraft (170 hk) og et forbruk på så vidt over 0,7 l/mil."

Utrolig flott .... 1 turbo og 1 kværn, og den lille motoren bruker mer pr. mil enn min 90 talls konstruerte 1.8 med nå gode 150Hk og 0,62l/mil på langkjøring etter å ha montert åpent luftfilter....

Imponert :roll:

#213217  av celicat23

jsun skrev:Utrolig flott .... 1 turbo og 1 kværn, og den lille motoren bruker mer pr. mil enn min 90 talls konstruerte 1.8 med nå gode 150Hk og 0,62l/mil på langkjøring etter å ha montert åpent luftfilter....
1.4L motor med 170hk, turbo og kompressor som gjør 0.7 på mila er nå ganske mer imponerende enn en 1.8 sugemotor med 150hk som gjør 0,62L på mila da ;-)

Men må sikkert være gøy den service regninga på golfen, når kompressoren må overhalles og turbo'n byttes. Er det standard VAG "kvalitet", så er vel det ganske ofte også. Pluss alt annet som garantert ryker. "Tysk" og "kvalitet" hører ikke sammen.

#213224  av jsun

[quote]1.4L motor med 170hk, turbo og kompressor som gjør 0.7 på mila er nå ganske mer imponerende enn en 1.8 sugemotor med 150hk som gjør 0,62L på mila da ;-)[quote]

Sant nok, men med en "snurbo" på min, ville den nok gått forbi 170Hk ... og fremdeles hatt 0,62l/mil uten endringer i motorstyring på langkjøring ... så HEIA VW!!
Sist redigert av jsun den 19 des 2006 15:31, redigert 3 ganger totalt.

#213248  av Kilgallon

celicat23 skrev:Hahhahahahaha. BESTE testen av nintendo wii noen sinne!!

http://www.gamevideos.com/video/id/8021
så ingen test jeg..så noe annet..

#213309  av celicat23

Kilgallon skrev:

Må se en dårlig reklame, så begynner det. De prøver 2 spill og kommenterer fritt om sine meninger om wii og det hele. Super lættis :)

#213330  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Kilgallon skrev:

Må se en dårlig reklame, så begynner det. De prøver 2 spill og kommenterer fritt om sine meninger om wii og det hele. Super lættis :)
OK. SÃ¥ bare reklamen jeg se..

#213587  av arctic_celi

RedCelica skrev:Man sier det til politiet, spør om de kan begynne å få orden på systemet !

Er så jævla mange her inne som sitter og klager på politiet, fy faen.. Gå å klag TIL politiet.. Har dere gode argumenter kan vel noe gjøres.. Hvis ikke har dere ikke tapt noe.. Damn.
Jeg brukte 10min til å skrive ned to ting som plaget med med systemet i Norge (prøvde å være så objektiv som mulig)
og sendte "klagebrev" til arbeiderpartiet. Siden det er de som sitter å bestemmer i dette landet....
og fikk dette til svar:
----- Original Message -----
From: Kristine Nordenson
To:
Sent: Thursday, December 21, 2006 2:34 PM
Subject: SV: Kun i Norge sier vi, burde det være slik?

Hei!

Tusen takk for innspill på saker du mener Arbeiderpartiet bør gjøre noe med. Det er hyggeilg å høre at du ikke angrer på å ha stemt på AP - og viktig å få innspill fra velgere og andre om små og store saker som de har synspunkter på.

Jeg vil videresende synspunktene dine på bøtenivå til våre folk i justisdepartementet og innspillet om BSU til finansfraksjonen vår så de har det med seg i sitt arbeid med disse sakene. Generelt kan jeg si at du peker på et viktig poeng (egentlig med begge sakene); nemlig at det er viktig at man hele tiden følger med på lover, regler og ordninger for å gjøre eventuelle justeringer i dem så de passer til "virkeligheten". Hvis lover og ordninger ikke oppleves rettferdige og relevante vil ikke folk overholde dem -og miste tilliten til systemene.

Bare ta kontakt igjen hvis det er andre saker du har synspunkter på!

Med vennlig hilsen

Kristine J. Nordenson
Politisk rådgiver
Arbeiderpartiet

Tlf: 24 14 40 67/ 916 43 545
Så da er det lov til å håpe at noe skjer.
Kanskje det er flere som skal henge seg på å sende mail???
Slik at det ikke bare jeg som er den eneste tullingen som driver å klager :D

Dette er forresten andre ledd mailen har gått igjennom:
----- Original Message -----
From: Postmottak Ap
To: Andreas Husby
Cc: Aakervik Gro ; Eng Ingjerd Karine
Sent: Monday, December 18, 2006 11:40 AM
Subject: SV: Kun i Norge sier vi, burde det være slik?

Hei Andreas,

Vi takker for innspill. Mailen er oversendt våre medlemmer i justiskomiteen og finanskomiteen.

Mvh
Vera Lissner
Konsulent
Arbeiderpartiets stortingsgruppe
SÃ¥ eposter blir sendt videre til de riktige personene i det minste.
Sist redigert av arctic_celi den 08 aug 2007 07:56, redigert 1 gang totalt.

#213617  av Stiansen

Endelig juleferie :D

#213622  av ina

da er julegavene handlet inn... 2 jobbdager til, så er det julaften... da er det ikke lenge til nyttårsaften... feste, drekka... nice.. bare litt synd at jeg må jobbe til kl 10 da... det er no dritt med helsevesenet!!!
  • 1
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 1175