TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ingen GT4 pÃ¥ meg gitt......

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #213536  av st205gt4

Da blir det vist ingen gt4 på meg gitt.......... :cry:
Etter uker med planlegging hvor alt av lån osv. er ordnet så ble det stopp i planene.

Kan jo også være greit og vente til man ser hvordan det nye avgiftsystemet virker.
Er ikke gøy og være den første i køen hvis det viser seg at den individuelle vurderingen av importerte kjøretøyer resulterer i at disse blir vesentlig mye dyrere.
Kan vel se for meg at biler av den litt mer "agressive" typen blir taperne i det nye avgiftsystemet.

GOD JUL !! :) :)
Sist redigert av st205gt4 den 21 des 2006 13:35, redigert 4 ganger totalt.

#213542  av Skylar

Huff, det er SÅ kjipt når kjerringen begynner å tyte om desse pengene og hvor jevlig lite omtanke du har for allt annet enn de forbannade bilene :lol:

Fikk samme leksa når eg kjøpte meg bil no, og VI bor ikkje sammen engang 8)

#213557  av Neemi

Skjønner virkelig ikke problemet jeg :P

Neida.....jeg skjønner jo at man kanskje ikke alltid har like ønsker.
Kommunikasjon er vel svaret på en hel del.
Synd at det ikke blir noen bil på deg.
Du får spare på egen konto, og ta opp eget lån på bare deg da.
Dine penger er det jo du som styrer :)

#213559  av celicat23

Sånn er det når du er dama i forholdet...

#213692  av per s

celicat23 skrev:Sånn er det når du er dama i forholdet...
haha1 WORD!

#213719  av FireWalk

hehe.. en kompis med 200sx fikk streng beskjed fra dama (som var dritlei av at alle pengene gikk til bil) at han måtte velge mellom ho og bilen. Han valgte bilen. :lol:

#213725  av sindrejl

har du sletta det du skrev om dama? så hu det eller?`:P

#213727  av Larsen

sindrejl skrev:har du sletta det du skrev om dama? så hu det eller?`:P
Kona som er sjef der vetu :D

#213730  av FireWalk

MÃ¥ vise at du er mann vet du!

En slik bil krever jo baller!.. Kanskje like greit det ikke ble noe bilkjøp da? :p

Er jo ikke grunn at denne advarselen er å finne under solskjermen på både MR2 og Celica:
Vedlegg
20_1.JPG
20_1.JPG (23.62 kiB) Vist 565 ganger

#213742  av CelicaTurbo

Nå får dere gi dere med det "mann" og "baller" pratet.. har da ingenting med saken å gjøre og det høres ut som dere er gamle og håpløse ungkarer som prøver å forherlige deres egen desperate status som singel ved å peke på hesteballene deres :lol: Men seriøst, kutt ut skitpreiket, en kommentar av den typen er artig, kanskje to, men flere blir bare flaut ;)

#213743  av sindrejl

FireWalk skrev:MÃ¥ vise at du er mann vet du!

En slik bil krever jo baller!.. Kanskje like greit det ikke ble noe bilkjøp da? :p

Er jo ikke grunn at denne advarselen er å finne under solskjermen på både MR2 og Celica:
hmm må si jeg missa den advarselen der :D :D sinnsykt bra, haha :D

#213746  av st205gt4

Ja,ja,aj. NÃ¥ er det vel snart nok dissing?

Syntes man skal være litt mere varsom med hvordan man går frem.
Ser jo at jeg la opp til dette derfor slettet jeg deler av innlegget og la det frem på en litt annen måte.

Etter mange år med samme dame, barn, felles økonomi osv. så er en kommentar om å velge bilen framfor dama rimelig meningsløs.
Den mannen som forlater kona og barna for en bil MANGLER baller spør du meg. (Skjønner jo at småunger vil argumentere på dette)

Ser jo at dette har blitt en "morro" tråd så til alle nissene :lol: med store baller, KJØR PÅ!!!!!

#213785  av FireWalk

Nå må dere ikke begynne å grine på dette også :) alle skjønner at dette bare er ironi og uskyldig morro. De som ikke skjønner det mangler baller spør dere meg...

Warning: (ja dette var mer av det samme, så her kjører vi på med mer humor for å slakte ned de uten) ;)

Men for å være litt seriøs for en gang skyld:

Klart man ikke forlater kona og ungene for en bil. men så er det vel stort sett slik at de fleste med MR2 og Celica er i 18-24 årsalderen og har ikke nødvendigvis verken kone eller barn.. kanskje de har dame, men det blir jo noe helt annet da mange bytter dame flere ganger i året.

De som er eldre og har både kone og barn OG sportsbil er som regel så godt etablert at de har råd til det, så da er det jo ikke noe å snakke om. De som er nyetablert og velger å få unge, for deretter å gifte seg har jo allerede valgt å selge bilen og skaffe seg stasjonsvogn for lenge siden, så siden man da allerede har tatt valget så er det jo vel ingenting å snakke om? :p Hadde man da ikke hatt baller så ville man vel verken fått dama og deretter ungen i utgangspunktet, så for meg er dette en sånn closed loop som nærmest er selvforklarende. 8)

God Jul! og for dere som har dame: pass dere for pulenissen!

#213849  av CelicaTurbo

FireWalk skrev:Nå må dere ikke begynne å grine på dette også :) alle skjønner at dette bare er ironi og uskyldig morro. De som ikke skjønner det mangler baller spør dere meg...
hehe, nå må du gi deg selv med klagingen over at ting ikke blir tålt på forumet :lol: Folk skjønner vel at når de som 3. eller 4. person kommer med en spøk så er det ikke verdt et flir engang, kanskje med mindre man har hukommelse som en gullfisk og har glemt de to første :lol:

#213855  av FireWalk

Hehe.. dere tok ikke ironien i den nei.. :P

Er forsåvidt enig at det kan bli litt for mye. Men tror som sagt de fleste bare drar på smilebåndet av sånt :) Om noen tar seg nær så er det jo bare å si ifra. :)