Enig med deg Kristian. I tillegg har du jo at gti'ene må kjøres på høyt turtall 5000+ for at det skal skje noe, mens turboen skjer det jo heller ingenting over 5-6000 så turboen vil ligge på noe lavere turtall enn gti'en og kanskje det bidrar til at gte'en slites mindre.
Jeg vet hvertfall at gti'en kjørte jeg hardere på litt kald motor enn turboen pga alle advarslene man har av å ikke kjøre gte'en hardt når den er kald + at man kjenner på motoren at den ikke har det helt bra når den er kald pga man er i "passiv modus" i ECU'en
Jeg vet hvertfall at gti'en kjørte jeg hardere på litt kald motor enn turboen pga alle advarslene man har av å ikke kjøre gte'en hardt når den er kald + at man kjenner på motoren at den ikke har det helt bra når den er kald pga man er i "passiv modus" i ECU'en
1999 MR2 SW20 GTI