TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ræva salgstriks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #213862  av FireFox

Bra triks for å få 50k for en 1,6l som har gått såppas langt? :P
Sikkert en skikkelig jalla tv også.
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1

#213866  av mr2cato

Dagens latter annonse!

får med en 40" lcd tv liksom. Sjer med useriøs forhandler som prøver å kvitte seg med tyvegods? :P

eller bare julekampange? :D

#213901  av celicagt4205nord

mr2cato skrev:Dagens latter annonse!

får med en 40" lcd tv liksom. Sjer med useriøs forhandler som prøver å kvitte seg med tyvegods? :P

eller bare julekampange? :D
de har en gt4 205 med samme tilbudet...prisen har økt med 10 laken også...dårlig salgstriks..man aner ugler i mosen når de gir bort ett tv..tar liksom bort hele fokusen fra bilen...men hvem kjøper en bil til 250 laken kun for å få ett fjernsyn med på kjøpet :lol:

#213910  av Kilgallon

Fint om han har lyst på ny bil og TV da.

#213913  av FireFox

Kilgallon skrev:Fint om han har lyst på ny bil og TV da.
hehe joa, men tipper at det ikke er den "freesheste" tv`n som finnes akkurat. sikkert noe nille greier :P

#213936  av Kilgallon

FireFox skrev:
Kilgallon skrev:Fint om han har lyst på ny bil og TV da.
hehe joa, men tipper at det ikke er den "freesheste" tv`n som finnes akkurat. sikkert noe nille greier :P
Men uansett så er det jo 2 for 1 :lol:

#213939  av celicat23

Skal legge ut yarisen min for salg. Den som kjøper den FÅR en sony 50" tv med på kjøpet. HELT GRATIS. Bare ikke tenk over at jeg legger ut bilen for salg sånn rundt 15-20.000kr over hva alle andre skal ha for tilsvarende da.

Men du FÃ…R tv'n, HELT gratis.

#213947  av Carina_E

HE HE Lurer på om de tar med TV`n i finasieringa jeg hehe

#213963  av Skylar

Bare eg som ser på dette som en god mulighet til å få ett stort tv med også?
Hvis tven hadde vært bra så hadde eg dønn slått til :wink:
Bilen ligger jo rundt 40-50 på finn.no?

Får å få ett bra tv må du jo opp i 17++++ allikavel

#214048  av @lpher

Garantert ett eller annnet ræl-lcd. Selgeren har nok også regnet påslag på bilen for å dekke tv'en..og kanskje vel så det... ;)

#214054  av Skylar

@lpher skrev:Garantert ett eller annnet ræl-lcd. Selgeren har nok også regnet påslag på bilen for å dekke tv'en..og kanskje vel så det... ;)
Hvis det er som du sier ett "ræl" tv så hadde det vært utelukket :wink:

#214152  av dca

40" lcd er vel ikke det beste heller da...