TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt tastatur:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #213196  av inzane2012

har endelig fått meg nytt tastatur da jeg ble litt sint og knakk det andre jeg hadde på midten:( måtte sitte å trykke på de gummiknottene som ligger under tastene i nesten en uke:(

så ikke gjør som meg og ødelegg tastaturet, er så slitsomt og ikke helt vite hvilke taster som er hva:)

#213201  av Magne

Spilt CS nå tenker jeg... ;) :D

#213209  av jumbo

La meg gjette... tastaturet døde nok akkompanjert av "MEN FAEN I HELVETE DA, IKKE FAEN OM HAN KUNNE TREFFE MEG DER!!! AAAAARGH"

:lol:

#213215  av Skylar

jumbo skrev:La meg gjette... tastaturet døde nok akkompanjert av "MEN FAEN I HELVETE DA, IKKE FAEN OM HAN KUNNE TREFFE MEG DER!!! AAAAARGH"

:lol: :lol: :lol: :lol:

#213250  av Kilgallon

Hehe, sånn kan det gå når man har kort lunte..Verre å knekke mitt, da må jeg i så tilfelle ta hele dataen :wink: å det koster..

#213256  av inzane2012

spiller gaaaaanske lite cs:P har egentlig aldri vert så veldig interessert i det:P nei det var nok når jeg for 20. gang ikke klarte å ta siste duden på need for speed carbon, akkopangert til FAEN I HELVETTES FORPU*** DRITT BIL!!!! *dask* og tastane spratt rundt i rommet...men det var ett ubrukelig tastatur uansett, harde og trege taster, fikk vondt i håndleddene etter halvtimes skriving:(

#213257  av Andy_Celica

inzane2012 skrev:spiller gaaaaanske lite cs:P har egentlig aldri vert så veldig interessert i det:P nei det var nok når jeg for 20. gang ikke klarte å ta siste duden på need for speed carbon, akkopangert til FAEN I HELVETTES FORPU*** DRITT BIL!!!! *dask* og tastane spratt rundt i rommet...men det var ett ubrukelig tastatur uansett, harde og trege taster, fikk vondt i håndleddene etter halvtimes skriving:(
Jeg har et bra tips hvis du skal vinne over han, kjøp deg corvett og trim de maks, Han har ikke en sjangs, jeg banka han lett med den bilen selv om den har dårlige svinger, for den har en helv**tes aks.

Snakker av erfaringm fikk spillet på lørdag, begynte å spille 1200 og var ferdig med å runde det klokka 1700 :D

#213287  av Dalan

jumbo skrev:La meg gjette... tastaturet døde nok akkompanjert av "MEN FAEN I HELVETE DA, IKKE FAEN OM HAN KUNNE TREFFE MEG DER!!! AAAAARGH"

Eller når man i sin glanstid spilte "Championship Manager 2", og tapte mot Wolverhampton i tredje runde i FA-cupen.. :shock:
Da og gikk det hardt utover tastatur :lol:

#213308  av inzane2012

Andy_Celica skrev:
inzane2012 skrev:spiller gaaaaanske lite cs:P har egentlig aldri vert så veldig interessert i det:P nei det var nok når jeg for 20. gang ikke klarte å ta siste duden på need for speed carbon, akkopangert til FAEN I HELVETTES FORPU*** DRITT BIL!!!! *dask* og tastane spratt rundt i rommet...men det var ett ubrukelig tastatur uansett, harde og trege taster, fikk vondt i håndleddene etter halvtimes skriving:(
Jeg har et bra tips hvis du skal vinne over han, kjøp deg corvett og trim de maks, Han har ikke en sjangs, jeg banka han lett med den bilen selv om den har dårlige svinger, for den har en helv**tes aks.

Snakker av erfaringm fikk spillet på lørdag, begynte å spille 1200 og var ferdig med å runde det klokka 1700 :D
hadde corvetta for det var favoritten min i most wanted, men i carbon klarte jeg ikke å venne meg til den:( nei jeg får nok berre prøve mer...for evoen jeg har nå er god for langt over 300kmt, men har stilt den inn kun for mest mulig akks:P

#213887  av Elzin

har enda ikke tatt knekken på ett eneste tastatur på den måten, det eneste er med øl osv.

men mus derimot! disse er forbruks vare....
kjøpete EN trådløs mus.. den gikk i veggen, har hatt flere med ledning som har fått en liten snurr :)

stemmer bra det med cs spilling.. *EG TØMTE JO F*** ETT HEILT J**** MAGASIN PÅ DEG SÅ DREPTE DU MEG ME EIN J**** GLOCK!!!! KLAKK i veggen*

#213893  av Stiansen

Andy_Celica skrev:

Jeg tok han med en middels trimmet Rx-7 jeg.. :P

#214046  av @lpher

For ett par år sia...så pilka vi av "de mest brukte" tastene på tastaturet til en dude på jobb...og satte de tilbake in random order! Jæskla tøft å se trynet på'n..da'n sleit med å uttrykke seg på mail gitt! :D

#214053  av Jon Are

@lpher skrev:For ett par år sia...så pilka vi av "de mest brukte" tastene på tastaturet til en dude på jobb...og satte de tilbake in random order! Jæskla tøft å se trynet på'n..da'n sleit med å uttrykke seg på mail gitt! :D

#214057  av BrennaRacing

Dalan skrev:

Eller når man i sin glanstid spilte "Championship Manager 2", og tapte mot Wolverhampton i tredje runde i FA-cupen.. :shock:
Da og gikk det hardt utover tastatur :lol:
Det finnes ikke no mer irriterende enn å spille Manager og tape..Da kan det fort gå hardt utover tastatur, mus og andre ting man finner i nærheten

#214196  av inzane2012

ja jeg skal nok vere den første til å innrømme at jeg har serdeles kort lunte når det kommer til bilspill og sånt, verste jeg vet er å måtte ta ting opp og opp igjen å enda ikke klare det, og når jeg blir sint så klarer jeg det vertfall ikke å da blir jeg enda mer forbanna, og faen så godt det va der og da å se tastane spratt av gårdet og eg hørte ett saftig knekk;) men følelsen gikk fort over når jeg kom på at jeg ikke kunne spille F.E.A.R før jeg hadde fått meg nytt:(