TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva sier dere om Ã¥ slÃ¥ den gamle pÃ¥loggings rekorden?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#214180  av KonG_PeR

ok, men da skrur jeg på vekkerklokka da... også kan vi jo prøve noe annet moro å, vi lager et forum, også slår vi rekord med antall poster på samme tidspunkt, om bare vi for eksempel lager et nytt vi kaller for begermix, også legger alle inn meldingen "begerpackard" akkuratt likt, ikke sant? hehe, når vi er inne på å ikke ha noe å finne på... hehe...

#214214  av Rømmling

ser ikke ut som vi er mange 5 min før

#214216  av Carina_E

ikke lenge igjen nå folkens...
bare og ringe og vekke folk så det blir flere.. hehe :twisted:

#214217  av Jon Are

Rømmling skrev:ser ikke ut som vi er mange 5 min før
Nei dette er skuffende så langt ja. :?

#214219  av KonG_PeR

men vi må skrive noe i et forum 5 min rundt kl 12 for at det skal bli registrert

#214220  av Carina_E

spørrs detta...... :evil:

#214221  av aneriks

KonG_PeR skrev:men vi må skrive noe i et forum 5 min rundt kl 12 for at det skal bli registrert
må ikke skrive noe bare åpne en post!

#214222  av Jon Are

aneriks skrev:
KonG_PeR skrev:men vi må skrive noe i et forum 5 min rundt kl 12 for at det skal bli registrert
må ikke skrive noe bare åpne en post!
Oki.

#214235  av Helmer

Ja da var det 1% av alle medlemmene som var har kl 12 da... Imponerende! :evil:

#214237  av Jon Are

Helmer skrev:Ja da var det 1% av alle medlemmene som var har kl 12 da... Imponerende! :evil:
Eller som jeg vil si det da: Skuffende!! :twisted: :evil:

#214242  av KonG_PeR

ja, var synd det, sikkert mange som bare hadde logget inn uten å være aktive, så det var synd...

#214243  av Rømmling

rart om det var så mange som ikke opnet en post de minutene da, men 24 innlogga er vel et dårlig forsøk på å ta en rekord,

tror egentlig der var et dårlig tidspunkt å gjøre det på.

#214244  av CelicaTurbo

Det er tilstrekkelig å vise hovesiden på forumet så man trenger ikke å hverken lese eller skrive for å telles som pålogget ;)

Men, tror vi kan se bort ifra den rekorden ja, 24 er det høyeste antallet jeg så. Men, til neste gang ihvertfall: det er vanskelig å slå tilfeldigheter og den stående rekorden på 52 brukere er jo nettopp tilfeldig. Om man først skal prøve å slå rekorden bør man basere seg på en helt vanlig dag hvor folk lettere kan forutsi (og tilpasse) sitt besøk.. nå under dette forsøket lå garantert mange i sengen sin fremdeles mens andre var opptatt med familielunsj eller annet.. prøv en vanlig hverdagsettermiddag neste gang kanskje? ;)

#214245  av Jon Are

Rømmling skrev:rart om det var så mange som ikke opnet en post de minutene da, men 24 innlogga er vel et dårlig forsøk på å ta en rekord,

tror egentlig der var et dårlig tidspunkt å gjøre det på.
Ser sånn ut ja. :(
Trodde ikke folk var så opptatt 1.juledag jeg.
Jeg sitter no bare å kjeder ræva av meg hele dagen jeg da.
Men tydelig at det er mange som faktisk har ett liv, :D i motsettning til meg da. :oops:

#214246  av Jon Are

CelicaTurbo skrev:Det er tilstrekkelig å vise hovesiden på forumet så man trenger ikke å hverken lese eller skrive for å telles som pålogget ;)
Men det blir ikke registrert viss man logger på kvelden før, og bare lar det stå? Har jeg forstått det riktig da?