TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Edit: Min Supra MKIV konebil ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#203690  av Stiansen

Etter min mening er dette absolutt en av de cleaneste og mest stilrene Supras jeg har sett, konge bil du har Elin :) BÃ¥de med og uten vinge 8)

#203746  av azt

elino skrev:
egotrip skrev:hmm vil ikke virke negativ her .. Men jeg likte din uten vinge :) synes den vingen er litt for "firkanta" etter min mening ...

Å kjøre Supra er en spesiell opplevelse :D
I går paserte jeg Terningmoen militærleir. En haug med nye rekrutter står stramt oppstilt, midt i rekken ser jeg en som peker mot bilen min, og et kort øyeblikk ble det litt tull i rekkene...måtte le litt da :lol:

I Oslo var det en gjeng med våre nye landsmenn som ropte etter oss i et lyskryss "bra BMW" hehe..(det var før vingen) har mye artige opplevelser de åra vi har hatt Supra :D
helt enig. jævlig artig å cruise rundt. opplever stadig folk som klapper og jubler og står i når jeg cruiser rundt i sentrum. må le litt noen ganger :P

#214509  av elino

I dag har jeg hatt romjulsvask på bilen, ut- og innvendig...stakkar så møkkete den var :(

Men nå skinner den som sola :D
Fikk den hjem uten møkk også, så nå står den så ren og pen i varm garasje :)

Are tok en vask på sin også... ja, den hadde vel blitt litt støvete av å stå inne :roll: :D

Sto faktisk hele tre registrerte Supra MKIV på verkstedet i kveld :D :D :D

Jeg har sotet blinklyset foran, ble litt cleanere nå :wink:
Vedlegg
Jeg gleder meg til jeg kan sko om til sommer felgene...*lengte etter sol og sommer* Hva i alle dager tenkte Toyota på når de satte så små felger originalt på en ellers så fet bil???
Jeg gleder meg til jeg kan sko om til sommer felgene...*lengte etter sol og sommer* Hva i alle dager tenkte Toyota på når de satte så små felger originalt på en ellers så fet bil???
Supra 003.jpg (143.08 kiB) Vist 542 ganger
Supra 005.jpg
Supra 005.jpg (121.97 kiB) Vist 538 ganger
Supra 007.jpg
Supra 007.jpg (76.09 kiB) Vist 542 ganger

#214552  av tore 95 tt euro spec

Så fine ut nå ja...gleder meg til jeg kan begynne å stelle litt med min oxo.(.bilen) :) har polert innsuget idag men fy F**EN for en jobb...haff...
blit nok bestilt ett nytt istede... :D

#214558  av sindrejl

herlig med garasje? :evil:

#216172  av Kilgallon

Grei garasje dette :wink:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12