TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• www.pink-racing.com

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#214793  av hmsilset

Anette skrev:
hmsilset skrev:Tenkte jeg skulle legge ut deler til salgs jeg,men må jo være medlem for
å få skrive inn...da har jeg ingenting å gjøre der inne før jeg har råd til
kjønnsskifteoperasjon :P
Du kan være medlem på forumet selv om du er gutt, det er jo lov :wink: Helt grit for meg at dere har egene meninger om dette, det er bra det! Men dette er noe jentene hvertfall setter stor pris på, for det er ikke alle jenter som har lyst til å sette dekka sine på banen når det er så mange gutter som kjører uproffesjonelt når de skal kjøre forbi bla (Nå må ikke alle missforstå meg her assa! Er ikke alle om gjør dette, men de få som gjør det ødelegger litt på en måte...) Eller så blir gutter veldig ofte drit sure om vi kjører fra dere :wink:
Jeg skjønner deg da.Men da kan du ordne en egen tråd på sida der bare dere jenter arrangerer banekjøring og treff.

#214860  av Anette

Hovedsiden driver vi å gjør om på nå så da kommer det opp på den siden også når vi har dette klart, på forumer er det det egene tråder på det :D

#214867  av hmsilset

Det er bra :P