Starter likegodt på nytt her, men bilen startet sitt prosjekt her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6604
Av praktiske årsaker har jeg kjøpt ut morten av prosjektet og fortsetter på egenhånd.
.....og på grunn av min vordende tilværelse som småbarnsforelder, må jeg bare innse at jeg nok ikke de par første årene får tid til å satse såpass at jeg kan starte opp å kjøre løp enda... så da tar, prosjektet, om ikke så mye, men litt nye veier. 
Planen er nå å bygge opp denne bilen så jeg og Lise har en litt mere gatevennelig mr2 å leke med på både vei og bane, den skal være lett, tøff, lav og forhåpentligvis litt anderledes enn "alle de andre"
Motor/gir blir sånn jeg tenker det nå, en 3.gen 3sgte m. datasprut, og kun lettere utvendige modifikasjoner (uvisst ang. turbovalg) Girkassa har jeg stående klar med en KAAZ racing sperre.
Av praktiske årsaker har jeg kjøpt ut morten av prosjektet og fortsetter på egenhånd.

Planen er nå å bygge opp denne bilen så jeg og Lise har en litt mere gatevennelig mr2 å leke med på både vei og bane, den skal være lett, tøff, lav og forhåpentligvis litt anderledes enn "alle de andre"

Motor/gir blir sånn jeg tenker det nå, en 3.gen 3sgte m. datasprut, og kun lettere utvendige modifikasjoner (uvisst ang. turbovalg) Girkassa har jeg stående klar med en KAAZ racing sperre.

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV