TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva slags elementer i Avensis 98mod.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #214806  av egotrip

hepp !

Ja da er det under en uke til jeg skal hente den nye bilen vår :)
MÃ¥ jo planlegge hva jeg skal installere i den etterhvert !

Headunit tok jeg ut av Carina'en før jeg solgte den. Det er en Pioneer DEH-8600MP..

Men må jo ha meg nytt front kit. Lurte derfor på hva som faktisk får plass i avensisen ? og evt noen som har no inspill på hvilket merke jeg evt burde velge ? Hadde Infinity i Carina'n, meget fornøyd med de.. så lener jo egentlig mot det igjen da :)

#214838  av @lpher

13cm originalt...men du får lett plass til 17cm med avstandsringer ;)

Om du var fornøyd med Reference'ene...så kjøper du det igjen...eller du kan vurdere Polk'd DB serie :)

#214859  av Typhon

Det beste er å finne deg noen som kan gi deg en prøvelytt på diverse høyttalere. Kanskje du finner en ny favoritt? Mange spennende merker der ute å velge mellom ;)

#214926  av Gt-4-Ever

Hertz eller focal er jo bra. Spørs prisklasse sef. :) Har Impact jeg og trives forsåvidt godt med de.

#215385  av egotrip

@lpher skrev:13cm originalt...men du får lett plass til 17cm med avstandsringer ;)
Sender du med noen av de hvis jeg kjøper elemementer du da ? ;) hehe
@lpher skrev:Om du var fornøyd med Reference'ene...så kjøper du det igjen...eller du kan vurdere Polk'd DB serie :)
Var veldig fornøyd med reference'ene ! men har jo meget god erfaring med Polka grisene og. Hadde Bare polkaudio i gamle saaben :)

Blir nok til at det kommer en bestilling på et par infinity nå når ny bilen kommer i hus skal du se :)

#216696  av @lpher

egotrip skrev: Sender du med noen av de hvis jeg kjøper elemementer du da ? ;) hehe
Shure thing ;)
egotrip skrev: Var veldig fornøyd med reference'ene ! men har jo meget god erfaring med Polka grisene og. Hadde Bare polkaudio i gamle saaben :)
Polk høytalerne spiller bra de ja :)
egotrip skrev: Blir nok til at det kommer en bestilling på et par infinity nå når ny bilen kommer i hus skal du se :)
Notert ;)