TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BT`s mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#214944  av BrennaRacing

Dette ser jo veldig bra ut...Du har nok valgt riktig kit :D Etter min mening er border (og Kaminari) det peneste til Mr2...Regner med at det blir pent med Toms bakfanger å.. :)

Har et Off topic spørsmål å, men sender det på Pm :)

#215053  av BT-GTI

regner med at bakfangern passer til resten av bilen når jeg er ferdig.. blir vel mer power til høsten/neste vinter... ca 250 er jo ikke nok

det blir jo ikke mer moro enn du lager sjæl :twisted: ... eller hva man klarer å tyne bank kontoen for. :roll:

#215694  av BT-GTI

henta en pakke i dag. var vist pedalsett, a-stolpeholder og et rør jeg ikke har bestillt :shock: , men samma det. det er etter hva jeg har sett et slikt innsugsrør. noe jeg egentlig ikke trenger ,men hvis jeg gidder så pynter den fin opp ved installasjon..tar vel bilder i løpet av dagen...

#231493  av BT-GTI

en litten update på mitt prosjekt.

bodykitt airdutch og noen målere har blitt henta og venter innstalasjon. må inn til oslo og carl berner for å få noen som har peiling på bil elektro til å ta ut startspere og org alarm og innstalere defa alarm. muligens det frister å innstalere fjernstarter i samma slengen så lenge de gidder/ klarer å montere enn dings som gjør at bilen ikke starter i gir..+ montere den sånn at turbotimern også funker i lag med den....
får se hva de sier. har jo måttet laste ned alt mulig av diagramer om starter og alarm og startsperre så de har noe å jobbe etter....

lakkeringen er i boks venter bare på at jeg blir ferdig med å tilpasse bodykittet... påskepermen min går med til dette...
 #282780  av BT-GTI

ok en stund siden jeg var her sist får vel ta med hva som har skjedd.

har sendt bilen inn til strømmen bilradio. de satt inn ett massivt annlegg som passer bilen helt perfekt. kosta flesk men var verdt det! alt av ledninger er bytte alt av høytalere bassere forsterkere og en helt ny sterio, som kan spille dvd og har alt av det nye tingene som jeg bruker skjeldent som blåtann mp3 spiller ergo spiller rett fra mp3spilleren uten ledninger. artig 8)

har også bytta store deler av interiøret. instrument skivene er kjøpt fra speedhut og er hvite med blå og grønn reverse glove. har satt på børsta aluminium trim skifta girkule til en fra en mk3er skifta girputa og breket.

har lagd noen geniale braketer til luftfiltere og til catchtanken. satt i en boostkontroller så nå lades det både høyt og lavt :lol:

begynner med demonteringen av bilen etter at jeg og fadern blir ferdig å rette den nye avensisen som fadern har kjøpt.

var på vei til å kjøpe coilovers men la den tanken fra meg tror det blir for hardt på norske veier og det var fryktelig dyrt så det blir justerbart senkesett fra h&R istedet. er på utkikk etter nye bremser siden jeg ødla ene skiva bak :oops:

har kjøpt nye stabstag siden de jeg har nå har begynt å klunke :? .¨

kjøpte nye sete trekk men det sorte skinnet ble for lyst i forhold til det jeg har fra før.

karbon panser står i garagen fra et firma i usa. ekstremt bra laget! og ikke dyrt heller betate2500 for panser og 750 for flyfrakt med forskikring og dør til dør leveranse.

kjøpt nytt ratt som passer resten av interiøret. altså sort skinn med rødestriper. skal legge inn en haug av bilder fra demonteringen av dash til ferdig resultat når jeg finner datakabelen til mobilen...
 #282788  av BT-GTI

skrev tidligere at jeg skulle ha målerne i a stolpen men fant en fin løsning når jeg satt på det nye interiøret. jeg fjerne askebegeret og holdern dens og satt to målere der. trenger kunn å lage en bøsta aluminums plate med to hull og med riktig svai så er alt på stell.

starta ikke med å bygge widebody i militæret pga måtte bruke bilen mye da og til den forgje jobben.

har finni ut hvor lang tid jeg kommer itl å bruke og med ekspret hjelp så tar det ikke lange tiden før bilen er ferdig lakkert.

fadern fikk kreft så ble lite skruing i tiden han gikk på cellegift. jeg kunne tatt jobben selv menhan ville gjerne være med å se til at pussin og passform var 110%.

sentrallåsen funker sånn ok men har jo kjøpt 2 nye dører så har nye vinduer og låsemekanismer til bruk.

widebodykittet har jeg tenkt å bruke border front på. må jo skille meg litt ut.

fargen blir sort uten metallic men masse klarlakk. vil ha en litt diskre bil.

siste tiden har gått med til å finne en bolt til eksosannlegget. downpipen har 2 bolter i seg den ene forsvant under litt leking.
det var letter sagt enn gjort å finne ny. det var engelske fingjenga bolt med rar tupp og merkelig størrelse. måtte først til en rørlegger men de hadde ikke så tjukke. spurte firma jeg hadde kjøpt anlegget av men de hadde ikke løst så måtte lage en skure på jobben til fadern. det tok tid pga arbeidstimene på jobben..
 #329474  av christer

noe nytt her?
blir det breddekit?
bilder til oss?
 #329567  av pkgrette

ossen går det her??? er nyskrerrig:D
 #329569  av lexusmann

Hehe, i alle fall ikke en gammal tråd... :wink:
beklager hvis off topic...
 #329574  av Sven

Det skjer ting her. Begynner å ligne noe nå :D
Du får oppdatere posten litt Erik