TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Feilkode 34

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #214588  av WaxFraq

Hallais..!

det er liksom alt man skal plages med..! :?

shaina opp bileen litt i ettermiddag, å da tok jeg en liten diagnose test samtidig...det viste seg at jeg har feil nr. 34...

det er da turbocharging pressure signal..

er det noen som har erfart noe i samme duren selv?? slik at jeg slipper å måle 100 punkter og bytte ut deler for 5000,- bare for at det kanskje er sprekk i en slange.. :wink:

skal se litt på det i morgen...kan jo være det t-stykket som jeg satte inn for å få inn turbotrykksmåleren da..men det jeg skal jo egentlig ikke få noen feilmelding på at den orginale måleren ikke viser noe trykk..??

#214598  av Larsen

Mener det er kun koden for at du har fått boost cut jeg. Ikke noe farlig med det.

#214611  av WaxFraq

okey..synes det var litt rart å..jeg har liksom ikke kjent noen nykker i det siste..annet en tenningsdelene da...delene kom til norge i går..så det er jo faktisk håp for at jeg får fordelingslokket, rotoren og pluggene tidlig i januar..

var enorm prisforskjell fra orginalt til de delene fra twosrus.com værtfall..!!!

er litt spent på hvordan dette vil bli behandlet med tanke på toll osv..

#214627  av Larsen

WaxFraq skrev:okey..synes det var litt rart å..jeg har liksom ikke kjent noen nykker i det siste..annet en tenningsdelene da...delene kom til norge i går..så det er jo faktisk håp for at jeg får fordelingslokket, rotoren og pluggene tidlig i januar..

var enorm prisforskjell fra orginalt til de delene fra twosrus.com værtfall..!!!

er litt spent på hvordan dette vil bli behandlet med tanke på toll osv..
Var derfor jeg hintet om å kjøpe der :wink:

Angående toll så får du et brev i posten (ofte etter tre-fire deger etter at pakken kommer til Norgen) Hvor du må bekrefte at posten legger ut for tollen. Hvis du sender en mail til postens ems kontor i forkant så går prossesen fortere. Fant ikke igjen mailen min, men mener at jeg sendte personnummer og sporingsnummeret og skrev at jeg tillater posten og legge ut for pakken.

#215067  av WaxFraq

hmm..posten legge ut for varen??

jeg betalte jo det via nett...hmm..blir spennende... :wink:

#215076  av Larsen

WaxFraq skrev:hmm..posten legge ut for varen??

jeg betalte jo det via nett...hmm..blir spennende... :wink:
Jepp, men ikke for toll

#215106  av WaxFraq

hehe...var på arbeid i dag, som vanlig...

så kom are, vår lagermann, å sa at det hadde kommet pakke til meg..
jeg skjønte selvfølgelig ingenting..

da viste det seg at jeg faktisk fikk pakken fra twosrus i dag!! I DAG!!!
dette må jeg si at imponerte meg kraftig!!

kosta meg 66 $ for :
*NGK BKR7E plugger (kobber sikkert..)
*Distributor cap
*Distributor rotor

og dette fra statene...tar jo lenger tid for meg å få sendt en pakke fra oslo til namsos...okey da, det er jo tross alt 70 mil da... :?: