TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GOLF 2 GTi STÃ…LET PÃ… UGLA TRONDHEIM

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #209923  av T16REX

Stod på fortaue i busslomme pga motorproblemer på tirsdag kveld den 28 nov. onsdag den 29 var jeg for å hente den, da var den borte. Hvis noen ser den, VÆRSÅSNILL si ifra med engang. tusen takk.
Vedlegg
DSC01901.JPG
DSC01901.JPG (197.89 kiB) Vist 807 ganger
Sist redigert av T16REX den 03 des 2006 15:46, redigert 1 gang totalt.
 #209934  av grimfer

T16REX skrev:Stod på fortaue i busslomme pga motorproblemer på tirsdag kveld den 28 nov. onsdag den 29 var jeg for å hente den, da var den borte. Hvis noen ser den, VÆRSÅSNILL si ifra med engang. tusen takk.
Har du vært i kontakt med Politiet?

Den kan ha blitt taua, vet du!

Ellers: Hør med Falken/Viking og Parkeringsetaten. Håper bilen dukker opp! Lykke til!

#209943  av T16REX

Takktakk. Ja. Var innom både falken, viking og naf både idag og igår. parkeringsetaten? hvilken av dem? hvordan kommer jeg i kontakt med dem? Ja, bilen er meldt stjålet til politiet.

#209975  av Johansen

politiet vet det hvis parkeringsetaten har beordret bilen fjernet.. da sender viking falken osv mld til politiet om at dem har hentet den.

#209979  av T16REX

jeg vet. politiet var jo de første jeg ringte. den er 100% sikkert stjålet ja :cry:

#209981  av Johansen

får håpe du finner den igjen da i god stand!

#209987  av T16REX

det håper jeg og på. ikke vær redd for å skrike ut om dere hører eller ser noe mistenkelig folkens.

#210397  av T16REX

2000 i dusør til den som finner den, eller har et direkte tips som fører til gjenfinnelse av bilen.

#211541  av T16REX

felgene og dekkene som er på bildet av den følger også med til den som finner'n. :)

#211561  av Jon Are

T16REX skrev:felgene og dekkene som er på bildet av den følger også med til den som finner'n. :) ....2000 i dusør.....
Hvis du gir bort no mye mere nå, så går du snart i underskudd viss noen finner bilen din. :lol:

#211600  av T16REX

hehe, ja. Men helt ærlig, kunne jeg gitt bort bilen til finneren bare jeg fikk hendene i han jævelen som tok den... Men. Skal ikke gi bort mer nå nei. Håper at at folk gidder å se litt etter den selv om jeg ikke har all verdens dusør. ;)

#211639  av Jon Are

Ja jeg skjønner deg godt jeg.
HÃ¥per du finner den.

#213547  av Jon Are

Hei.
Hvordan går det?
Fortsatt ingen bil å se? :|

#214047  av @lpher

Aj...not good...har du tyveriforsikring da?

#215292  av T16REX

desverre hadde jeg bare ansvar. har lært på det for å si det sånn... skulle ha kommet innom deg og kjøpt en slik tracking device. :) neste gang det er bilkjøp, gjør jeg det.