TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lyst pÃ¥ Carlos Igjen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #214832  av Gjertsen

Uff å uff. Er så lenge siden jeg hadde Carlos'n min.
Er det noen bil jeg savner så erre den.

Bare ett mega dilemma, har bikje og planer om en til. så dårlig med plass til bikje i en Gt4 gitt:p

Nei får vel bare spare penger og mer enn det og håpe at enn får kjøpt en go bil igjen en dag...
Men mest sannsynelig blir det vel Stasjonsvogn:lol:

Ã…ssen har dere andre gjort det? dere som kanskje har Unge eller skal ha? eller Bikje for den saksskyld.

Godt nyttår til alle :D

#214844  av BrennaRacing

Er vel ikke no problem med bikkje hvis du har Caddy som arbeidsbil...

Hadde lyst på bikkje jeg å, men ville ikke selge MR2`en...Men så kom jeg på at det bare hadde vært å stappe bikkja inn i firmabilen min (er jo ikke så ofte man kjører rundt med dyret uansett :lol: )

#214847  av hmsilset

Dette har jeg faktisk tenkt en del på,for plutselig kan det jo skje
litt av hvert :roll: Mitt tips er å finne en til 120000 isteden for 140000.
Etterpå kan du kjøpe en veteranstjasjonsvogn til 20000.
Da slipper du jo veiavgift.

#214851  av sleeper

ta kontakt med toyparts.. han har jo en caldina du sikkert kan kjøpe hvis du er int... da har du jo stasjonsvogn og nesten gt4 i en og samme bil.. :wink:

#214947  av ST182

Har 1stk recaro barnestol i baksetet, og ofrer bass-kassa samt hattehylla, når bikkja skal være med. (har en stor schæfer)
Alt går med litt vilje og fantasi. Har hatt både spedbarn og barnevogn i celicaen, men det var før jeg fikk bikkja. Unge og bikkje går greit, men det blir vel litt værre med spedbarn, barnevogn OG bikkje tenker jeg hehe.. :wink:

#214949  av BrennaRacing

Da får du kjøpe takstativ å ta bikkja på taket (eller barnevogna) :lol:

#214980  av Gjertsen

Hehe. mange gode tips ute å går her ja :)

Veteranbiler har vel fått Veiavgift dem nå?
Mener det etter den nye rødgrønne møkka regjeringa kom til makta..

Vel jeg får vel bare spare og håpe at jeg får råd en dag :)

#215197  av Gjertsen

Ja NEMMELIG..
Det er ikke gratis da ;)
370,- i år, 500 i 2008. så om tja 10 år så er det lik pris som vanlige biler ;)

Hurra for NORGE.
Daniel_hoy skrev:
Gjertsen skrev: Veteranbiler har vel fått Veiavgift dem nå?
Mener det etter den nye rødgrønne møkka regjeringa kom til makta..
Det er snakk om 370 kroner.

http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... anguage=NO

#215309  av ErikG

Anngående det med bikje i bilen. Er det ikke blitt påbudt å ha den i bur nå?? Er kansje litt værre å ha den i bur bak i Celicaen enn løs.

#215353  av Gjertsen

ErikG skrev:Anngående det med bikje i bilen. Er det ikke blitt påbudt å ha den i bur nå?? Er kansje litt værre å ha den i bur bak i Celicaen enn løs.
Er som med personer, forsikkringa dekker kun ved bruk av sikkerhetsbelte/bur!!! :)