TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• første dag med kjøring uten taket:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #214547  av inzane2012

I dag var første dagen der jeg kunne ta av taket på mr2'n min siden det har vert regn konstant siden jeg kjøpte den, og har bare en ting å si; er så inmari mye mer digg å kjøre med taket av! hører lyden av motoren skikkelig og kjenne vinden i håret!:) fikk følelsen av at jeg kjørte en helt annen bil:)

det ble riktig nok en smule kaldt når jeg hadde vinduene nede, men så lenge de var oppe og kjørte på med litt varme merket jeg så og si ikke at taket ikke var der, berre håper været blir sånn imorra så jeg kan få enda en dag med takløs kjøring:):)

#214551  av lasse

Hehe, er digg ja, men pass på, du blir fort forkjøla.
Husker jeg og en kompis var ute og kjørte uten tak med en gang jeg hadde fått bilen, var vel april-mai for et par år siden, vi ble snylta forkjøla (vi syntes heller ikke det var ille kaldt var vel en 10-15 grader ute også) da vi var blitt friske måtte vi prøve igjen, med samme resultat...
Å gi på i tuneller (hvis du har åpent filter) er jo bare helt rått...

#214565  av hmsilset

Herlig!Gleder meg til å kunne ta av taket :P Er liksom ikke sommer
før taket er av :wink:

#215375  av Kilgallon

Synes det blir litt "harry" at dere kjører uten taket nå på vinteren..men hver sin lyst :wink:

#215378  av sindrejl

Kilgallon skrev:Synes det blir litt "harry" at dere kjører uten taket nå på vinteren..men hver sin lyst :wink:
er ikke like kaldt overalt ;) er bare 1mnd siden mitt tak var av også, men det var helst for å tørke pakninger etter mange ukers konstant regn