TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jack is BACK

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #215813  av inzane2012

da var sesong 6 av 24 i gang, og eg må si at denne sesongen kommer til å bli den beste, ENDELIG har terroristene klart å komme inn og begynt å sprenge ting i lufte og den amerikanske regjeringen gjør sånn som alle forventer, kaster absolutt alle muslimer di tor er terrorister i "konentrasjons leirer" og presidenten blir pusha rundt av han som likte så godt barry white i ally mcbeal, han e en kanon skuespiller!

så dere som ikke laster ned serier fra nettet og liker 24 har noe å glede dere til når denne sesongen kommer på tv2

akkurat sett episode 4, og har berre en ting å si, FY FAEN SÅ BRA!!

#215846  av Hyperion

Jeg er selv en "serie`o`holic" og følger med på veldig mye rart :) Selvsagt også 24, men har ikke vært up to date der.. Jeg og kjerringa kjøpte sesong 5 på dvd og koser oss om dagen med den på projector og surround! Spørs om jeg får laste ned sesong 6 og kikke, men jeg burde være grei å vente til den kommer på dvd så kjerringa får være med på moroa og men... vi får se ;) Sesong 5 er knallbra så langt og om sesong 6 er skikkelig bra så er jeg nok snart i gang...

Andre serier å anbefale: Jericho, Heroes, Medium, My name is Earl, Battlestar Galactica og family guy :)

#215956  av inzane2012

jeg kan si såppas at sesong 6 med 24 kommer til å bli 10 ganger bedre vist den fortsetter i det tempoet den har holdt i de 4 første episodene!

#216058  av Kilgallon

Gleder meg :D

#216078  av jumbo

24 er helt enkelt knallbra

#217035  av @lpher

Neste helg episode 5 går vel? :)

#217090  av inzane2012

@lpher skrev:Neste helg episode 5 går vel? :)
er det ikke nå på mandag da?? mener 24 er en sånn der mandags serie:P hehe

#217129  av Hyperion

De 4 første episodene har ikke gått i USA enda, de er visst lekket og havnet på "kopi"-markedet i Asia og deretter på diverse torrentsider. Sesong 6 starter på Fox i kveld ettersom jeg har skjønt. Har også gått rykter om at de 4 som er lekket ut er laget som falske episoder. Tviler vel på at de har tatt seg bryet med det med tanke på kostnader og tid....

#217135  av Pitchyou

Hyperion skrev:De 4 første episodene har ikke gått i USA enda, de er visst lekket og havnet på "kopi"-markedet i Asia og deretter på diverse torrentsider. Sesong 6 starter på Fox i kveld ettersom jeg har skjønt. Har også gått rykter om at de 4 som er lekket ut er laget som falske episoder. Tviler vel på at de har tatt seg bryet med det med tanke på kostnader og tid....
vell det ser ut som episode 5 og er lagt ut :P

#217183  av inzane2012

Hyperion skrev:De 4 første episodene har ikke gått i USA enda, de er visst lekket og havnet på "kopi"-markedet i Asia og deretter på diverse torrentsider. Sesong 6 starter på Fox i kveld ettersom jeg har skjønt. Har også gått rykter om at de 4 som er lekket ut er laget som falske episoder. Tviler vel på at de har tatt seg bryet med det med tanke på kostnader og tid....
sånn som di 4 episodene jeg har sett så langt tviler jeg sterkt på at de er fake, med tanke på den summen det må ha kostet å lage dem, og har enda ikke opplevd å laste ned noe fake ifra torrentleech enda:)

#217195  av @lpher

inzane2012 skrev:
@lpher skrev:Neste helg episode 5 går vel? :)
er det ikke nå på mandag da?? mener 24 er en sånn der mandags serie:P hehe
Yepp, youre right....episode 1 & 2 gikk idag....3 & 4 går i morra...mens ep.5 går på lufta neste mandag ;)
http://www.epguides.com/24/

#217196  av @lpher

Hihi...pretty far fetched de ryktene dær da :D

#217197  av @lpher

Andread skrev:
Nope...det er bare første "bolken" som er lagt ut....dvs. det første kvarteret av ep.5...den slutter ved første reklame-snutt-plass. Madammen ble litt skuffa gitt :D

#217201  av Pitchyou

@lpher skrev:
Andread skrev:
Nope...det er bare første "bolken" som er lagt ut....dvs. det første kvarteret av ep.5...den slutter ved første reklame-snutt-plass. Madammen ble litt skuffa gitt :D
japp ep 5 var bare bull :evil: