sindrejl skrev:ser latterlig ut, hele fronten, hele baken, ingenting stemmer i det hele tatt bortsett fra at det ser ut som en latterlig dårlig ferrari kopi.. sikkert lagt mange timer i det, men arbeidet er ikke verdsatt for å si det slikEn jeg kjenner som fant det på en ferrari klubb.De likte det ikke heller
cameleon skrev:joda. mye arbeid det der og ser jo helt grei ut. problemet er at disse replicabilene tar seg utrolig godt ut på bilder. men når man ser de live så blir det noe helt annet. spesielt om man stiller opp en replica side ved side av en orginal. da ser de rett og slett guffene ut.Cobra'n til sammenlikning er et komplett kaross en kjøper til en bil med tilsvarende proposjoner. Da kan de fort se mye bedre ut. Men MR2'n har ikke samme fasong som en F40 og da ser man resultatet her. Man ser den er alt for høy til sammenlikning med orginalen. Legg merke til at MR2 karossen kommer fram når man åpner bakluka
de eneste replicabilene jeg liker er AC cobraene. de ser tøffe ut.
Anders gullstein skrev:Er det ikke et stylingkit til mk2'n som heter Ferrari og ikke prøver å etterlikne noen av modellene? Bare litt rene trekk her og der?er god mulig det er den jeg tenker på, ligner littegrann på en 400 modell...
inzane2012 skrev:kanskje blitt litt bedre vist du hadde sleng testarossa motoren nedi da, har hørt den passer rett nedi, berre bytte ut drivverket og sånt, men da hadde det kanskje rettferdiggjort en litt mer ferrari look...Tror ikke en testarossa motor er helt bolt on nei
323F GTX skrev:aaaaaaaah, stemmer det, trodde at testarossaen va en sånn der "liten" ferrari med v6 eller noe i den duren, men den bilen ble jo laget for det amerikanske markedet...jaja, får finne en dino da og stikke av med motoren til den;) heheinzane2012 skrev:kanskje blitt litt bedre vist du hadde sleng testarossa motoren nedi da, har hørt den passer rett nedi, berre bytte ut drivverket og sånt, men da hadde det kanskje rettferdiggjort en litt mer ferrari look...Tror ikke en testarossa motor er helt bolt on neiEr vel en 5 liters v12 som sitter i de
Faktisk, er en 180* V12, så det er mer i retning av en Boxer 12'er.