TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt ombygde baskjermer Ã¥ spacere pÃ¥ min IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #216051  av Varnes

Når jeg kjøpte bilen i april 06, var det litt rust i hjulbuene bak(de har vært reparert før, åsså var de kjipp på tectylen), så skulle jeg egentli fikse dette til årets sommertreff, men skal i militære den 17.januar, så tok det nå. :)
Endte jo selvfølgeli med at jeg fant ut jeg skulle prøve å valse de, men blei ikke helt fornøyd med det, så bygde i tillegg litt ekstra på de, å da blei det nødvendig med spacere(25mm fra H&R), etter en slitsom uke var jeg endeli ferdi igår :) Jeg blei iallefall fornøyd med resultatet, men vil gjerne høre va dere synes? :) Sommerdekken er forøvrig 235/35/19"
SÃ¥ er redd for at grusveier vil tygge opp bakfangeren ganske fort, men: thats the price you have to pay :wink:
Håper på en kort tid i militære, da blir det styling før sommertreffet også(har bare tte-front nå), men satser uansett på å dra dit :lol:
Vedlegg
Fra siden...
Fra siden...
CIMG0098.JPG (266.39 kiB) Vist 2961 ganger
16" er ikke noe for denne bilen egentli....
16" er ikke noe for denne bilen egentli....
CIMG0108.JPG (264.86 kiB) Vist 2953 ganger
Ferdi montert, og me 19" på bake:)
Ferdi montert, og me 19" på bake:)
CIMG0095.JPG (247.8 kiB) Vist 2952 ganger
Fylleren er lagt, hadde noen hakk i bakfangeren og på ei dør, som jeg tok samtidig.
Fylleren er lagt, hadde noen hakk i bakfangeren og på ei dør, som jeg tok samtidig.
CIMG0083.JPG (266.16 kiB) Vist 2954 ganger
Valset og såvidt punktet på ekstradelen(forøvri fra en golf4).
Valset og såvidt punktet på ekstradelen(forøvri fra en golf4).
CIMG0076.JPG (276.51 kiB) Vist 2960 ganger

#216064  av csstian

Blir bra det der.Men du må vell regne med at fangeren er fri for lakk ganske fort.Kanskje lurt å legge på litt blank 3m film for å begrense det litt.
 #216081  av larspronne

hvem gjorde lakkeringsjobben på framlyktene dine? gromme!

#216118  av lexusrider

fine greier!! :D

veldi fine felger da!! :D like mine :D men jeg har en tom mindre :evil:
men det går vel bra... sjelden jeg er i narvik og du er vel ikke alt for ofte i valdres vel??

får finne oss et treff te sommern og parkere tvillingene ve siden av verandre... hehe.. bli moro... :D

#216131  av Varnes

Jepp, riktig gjorde lyktene foran selv, ganske grei jobb. Tett blei de å :)

Ja men vil jo helst ikke ha noe teip på bilen da. Vinterhjulene stikker heldigvis ikke utfor :) Så jeg får se hvordan d går til sommeren, får eventuelt bare lakket opp fangeren en gang til da... :)

Hehe nei er nokk ikke så mye i valdres nei, men satser på å dra til mo på treff iallefall, og om jeg slipper 12mnd i militære så satser jeg på flere treff til sommeren :lol:

Eneste negative med hele jobben var at, etter at jeg hadde hatt av batteriet(pga sveisinga) så funka ikke cd-spilleren lenger :(
Har fungert helt suverent siden jeg kjøpte bilen, og jeg spiller nestn bare brenn cd-er, men men, var jo den eldste typen spiller så det var vel ventet at den kom til å ta kveld en dag....

#216133  av tunamgu

Militæret er bortkastet år,been there,done that.Si at du ikke orker å være der,penger spart for de.

#216135  av lexusrider

tøffe lyktene dine ja.. men det har jeg vel nemt før...

angrer på jeg ikke kjøpte 19tom men blei visst sånn.. har litt grussvei før jeg er heime så.. like greit... får senke så det bli bra i stella.. :D

synd me cd-spillern din da :( trått... kjøpe deg sånn som en her på forumet her hadde montert...
kenwood dobbel-din me innbygd skjerm.. såg bra ut!!! :D

#216141  av Varnes

Ja får se va d blir t, har ikke noe lyst å bruke så mye av sparepengene, før jeg er ferdi i militære..så blir vel å kjøpe ei ramme, og sette inn en spiller jeg har liggende fra tidligere, den har heldigvis orange lys, så d passer bra.. :)

Vurderte 18" ei stund, men fant ut at når jeg kunne gå fra 13" til 17" på en golf3, så måtte jeg ha noe skikkeli gromt på denne. Å da blei d 19", passet perfekt, synes de passer veldig bra til fargen på bilen å :)

Får se om det ikke blir noen små 5mm spacere foran til sommeren, får se hvordan det blir me alle dekken på... :)

#216248  av lexusrider

Varnes skrev:
Vurderte 18" ei stund, men fant ut at når jeg kunne gå fra 13" til 17" på en golf3, så måtte jeg ha noe skikkeli gromt på denne. Å da blei d 19", passet perfekt, synes de passer veldig bra til fargen på bilen å :)
enig... har jo samme farge på bilen min jeg og.. hehe :D :D

#216681  av @lpher

Wow...rimelig aggresivt oppsett det dær...tøft! :D