TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop konkuranse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#216462  av ErikG

En ting til. Bildene skal legges ut i 1024x768!!

#216465  av BrennaRacing

Den er grei...Har begynt bra for meg hvertfall...Funnet perfekte felger og har planen klar :D

#216467  av Rollaole

Min Avensis, cleanet og skamsenket nye felger osv..

http://i19.photobucket.com/albums/b154/ ... odcopy.jpg

#216471  av ErikG

hehey, lignet faktisk litt på den jeg driver med. Du kan jo legge bildet direkte inn her, trenger ikke legge det i photobucket

Her er min WIP
Vedlegg
Avensis-nett.jpg
Avensis-nett.jpg (47.43 kiB) Vist 254 ganger
bakfra
bakfra
Avensis-bak-nett.jpg (39.46 kiB) Vist 218 ganger
Avensis-nett.jpg
Avensis-nett.jpg (49.2 kiB) Vist 219 ganger
Sist redigert av ErikG den 16 jan 2007 20:35, redigert 4 ganger totalt.

#216475  av BrennaRacing

Creds for felgene dine ErikG...De var gromme...

Kom opp et problem for meg...Har Photoshop på cd, men siden jeg har så gammel data (med win98) så får jeg ikke installert det....Så jeg lastet ned en trial versjon fra nettet, å fant ut nå at det ikke går an å lagre bildene... :lol: Men får bare ta en screenshot når jeg er ferdig eller no

#216609  av Kilgallon

Er imponert over alle som klarer å modde biler i photoshop, har det selv men skjønner ikke en dritt :wink:

#216644  av Jon Are

Kilgallon skrev:Er imponert over alle som klarer å modde biler i photoshop, har det selv men skjønner ikke en dritt :wink:
Samma hær. :lol:
har veldig lyst til å lære det da.

#216649  av BrennaRacing

Kilgallon skrev:Er imponert over alle som klarer å modde biler i photoshop, har det selv men skjønner ikke en dritt :wink:
Gå inn på http://www.digimods.co.uk

Der er det en genial guide fra det enkeleste som å senke en bil til å lage costum ludtinntak...

Er det forresten noen som vet hvordan man legger inn bmp filer her, eller hvordan man kan gjøre om til jpg...Går ikke an på photoshoppen min, fordi det er en sånn trial version...Har en WIP klar :)

#216652  av Larsen

BrennaRacing skrev:
Gå inn på http://www.digimods.co.uk

Der er det en genial guide fra det enkeleste som å senke en bil til å lage costum ludtinntak...

Er det forresten noen som vet hvordan man legger inn bmp filer her, eller hvordan man kan gjøre om til jpg...Går ikke an på photoshoppen min, fordi det er en sånn trial version...Har en WIP klar :)
Skal gå ann i paint.

#216653  av BrennaRacing

Jeg kan bare velge mellom monokrom bmp, 16 fargers bmp, 256 fargers bmp og 24 bit bmp

#216654  av Larsen

Her er min wip
Vedlegg
Toyota_Avensis_Sedan felg ts-ogn.jpg
Toyota_Avensis_Sedan felg ts-ogn.jpg (58.66 kiB) Vist 706 ganger

#216655  av BrennaRacing

Larsen, hadde du giddi å lagt ut min W.I.P...Hvis du sender meg en Pm med e-mailen din så kan jeg sende deg BMP filen

#216661  av Larsen

BrennaRacing sit wip
Klipte vekk greiene rundt jeg med det samme jeg :)
Vedlegg
Brenneracing copy.jpg
Brenneracing copy.jpg (61.05 kiB) Vist 695 ganger

#216663  av BrennaRacing

Det er bra....Takk...