TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bort med Mazda, inn med MR2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #216713  av 323F GTX

Da var jeg og blitt den lykkelige eier av en MR2 MK2 :D Riktignok skar motoren seg etter 10 min, men viste den var døden nær når jeg kjøpte bilen. Ny motor kommer i snart satser jeg på :D Lydene fra motoren minnet til slutt om en Beltevogn :P Spent på hvordan den ser ut oppi når jeg får den ut :roll:

#216717  av hmsilset

jeg har jo visst det ett døgn,men Gratulerer :P Jobber med saken om å få noen til å bytte i min.

#216721  av 323F GTX

Hehe, supert :D Gleder meg til å få kjørt den skikkelig :D Den var digg så lenge det varte :P

#216726  av WaxFraq

gratulerer så mye!
vet du den direkte årsaken til havariet da?

#216759  av 323F GTX

Motoren hadde rådebank. hehe. hadde håpet den skulle klare å klakke seg veien til byn, men så skar den ene sylinderen seg. :roll:

#216815  av aneriks

gratulerer da :D

#216818  av Darkstar

Gratulerer med ny bil. :wink:

#216827  av 323F GTX

Takker ;) Siklet etter mr2 lenge.. Gleder meg til å kjøre den :P

#216883  av GhostRider88

har du bilde av skjønnheten?

#216885  av 323F GTX

Skal få tatt noen i morgen :wink: Men den er jo litt stakkarslig der den står med død motor :P
Her er et *arkivbilde* av bilen :)
Bilde

#216888  av GhostRider88

se der ja :)

SÃ¥ jo veldig fin ut den ;) blir bra med ny motor da :P Skal du skaffe deg en gti eller turbo motor?

#216889  av 323F GTX

Blir GTI motor i førstingen på grunn av økonomien. Men skal ikke se borifra turbomotor om et års tid ;) Fått bra pris på en komplett 96 mod MR2 turbo fra japan :D

#216891  av GhostRider88

323F GTX skrev:Blir GTI motor i førstingen på grunn av økonomien. Men skal ikke se borifra turbomotor om et års tid ;) Fått bra pris på en komplett 96 mod MR2 turbo fra japan :D
høres lovende ut :D legg ut evt turbo prosjektet her på prosjekt tråden da ;) så skal jeg følge med :)

#216893  av 323F GTX

Hehe, will do ;) Har et annet turboprosjekt på gang for tiden da. Mazda 323 F Turbo. Så før jeg er kvitt den må turbo mr2 vente litt :P

Turboen som dumpet i posten i dag :D
Bilde
Bilde

#216979  av Teamany

Hehe, grattis me bil ja;)
Håper du får mange hyggelige mil med bil`n.
Menne,vil du ha 3 og siste delen til orginal luftfilteret?
(den ligger i garasjen, glemte den når du va her ute).
Det er den slangen som går fra luftfilteret og inn på innsuget:)
:lol:

HÃ¥per du kommer med mange bilder av Mr2`n, og viser oss hva du har gjort med den!

Mvh
Stian