TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#215716  av grimfer

celicat23 skrev:"Alle" maste alltid om at nokia var så utrolig fælt med masse problemer, og at sony-ericsson var så bra. Siden jeg ikke hadde noen problem med nokia, tenkte jeg at en SE telefon må jo være helt konge.

Så jeg kjøpte det da...Mer irriterende buggy møkka telefon skal man lete lenge etter. Så den fikk som fortjent.

Bilde

Bilde

Var så irriterende at selv om det var garanti på den ville jeg ikke gå glipp av den enorme gleden ved å ødlegge denne FORBANNA DRITTEN!!!!
:D

Synes nesten du er litt EKSTRA frustrert for tiden, jeg, Celicat23.

Det har vel ikke noe med at du ikke har fet bil å pusle med for tiden?

#215724  av celicat23

grimfer skrev:Synes nesten du er litt EKSTRA frustrert for tiden, jeg, Celicat23.

Det har vel ikke noe med at du ikke har fet bil å pusle med for tiden?
Mulig :) Det har slått meg at kommende sommer vil være første sommer på 10år uten en bil som er verdt å vaske & cruise rundt med, så har formert seg en hel del ekstremt lite økonomisk sunne ideer oppe i toppen.

Hva er vel sommeren uten å kunne vaske go'bilen i varmen, kjøre til noen å grille&spise mens en smyg-titter bort på bilen der den står parkert. For så å cruise en laaang omvei når en skal hjem på kvelden, og nyte det nydelige været - og bilen.

Men nå er alt på is til jeg får avklart jobb situasjonen. Får heller plukke opp bitene og pusle videre med tankene når jeg vet hvordan lønnskontoen kommer til å se ut fremover.

Også har jeg lånt bort garasjen, så før sommeren kommer (og jeg kan kaste ut bilen som står der nå) så har jeg ikke plass til enda en bil.

#216540  av Dalan

Jaja, militsen here I come!

#216584  av elino

Dalan skrev:Jaja, militsen here I come!
Hvor skal du?

#216608  av Kilgallon

Dalan skrev:Jaja, militsen here I come!
Lykke til!

#216792  av celicat23

Heeey, shot-glass fungerer som egg-holder. Nice..

#216814  av ina

1 1/2 liter med sprit og 8 rusbrus i kjøleskapet... i kveld skal jeg ha det gøy!!!!!!

GOD KVELD TIL ALLE!!

#216862  av Larsen

Her er det to øl og krykker :(

#216865  av sleeper

ina skrev:1 1/2 liter med sprit og 8 rusbrus i kjøleskapet... i kveld skal jeg ha det gøy!!!!!!

GOD KVELD TIL ALLE!!
kan jo bli interensant det..!?!

#216875  av Jon Are

sleeper skrev:
ina skrev:1 1/2 liter med sprit og 8 rusbrus i kjøleskapet... i kveld skal jeg ha det gøy!!!!!!

GOD KVELD TIL ALLE!!
kan jo bli interensant det..!?!
Hun sa det selv....Det blir KVELD og mørkt ja tenker jeg. :lol:

#216894  av Turbotrille

GOD KVELD TIL ALLE!!
For de fleste jenter som jeg kjenner ihvertfall, så er det der ca 4 kvelder med gøy... :D

Hehe

#216910  av ina

alt forsvant kanskje ikke... en av grunnene kan være at folk ikke holdt på så lenge... og det er ikke så morro i dag... skulle vel egentlig bare begynt å drekka igjen... :roll:

tåler ikke like lenger som jeg gjorde før, men da kunne jeg hvertfall drekka det før det ble mørkt... men ting forandrer seg... er hvertfall litt billigere å drekka nå da...tror halvparten av den ene sprit flaska er igjen...

og jeg er ikke som de fleste jenter!!!!!!!!

hh

#218698  av Remi

noen som spiller cs?
Vedlegg
mm
mm
Predikanten gaar amok.JPG (137.36 kiB) Vist 349 ganger

#218763  av jonny on the spot

SNØ, jobbe UTE.... HeLvEtE

#218811  av Jon Are

jonny on the spot skrev:SNØ, jobbe UTE.... HeLvEtE
Snø,jobbe ute....HERLIG!!! :D