TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger du ny jobb??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#216525  av Mr2Even

Er det mest sesongbetont jobbing der?

#216532  av inzane2012

ja, det er nok litt billigere å bo her enn i som f.eks i oslo, ingen tvil om det, men nå er jo høyanger en ganske liten plass og bor vel ca 3000 i selve høyanger så det er ikke akkurat mye å finne på her etter arbeids tid, men med litt fantasi så går det nok bra...

og joda, 270k for skift arbeid er ikke akkurat så mye å skryte over, og ja utsiktene for fabrikken er nok en smule usikre, men den er inne i en ganske stor omveltings prosses der det er komt inn en ny direktør og ett nytt eier firma, men sånn som ting ser ut nå og vist ting går etter planen vil nok dette fort endre seg, og er nettopp derfor det trengs en god del nye folk! så for dere som er på utkikk etter en ny jobb eller ønsker å flytte så er det bare å komme:)

må og nevne at bil miljøet er i god vekst oppover igjen nå:) går en audi s3, en wv golf gti turbo jubileums modell, en civic 1.6 vti v-tec, en god del ganske tøffe amerikanere, en mkIII supra, min mr2 mkII og litt anna rask deriblant noen bmwer...så er berre å komme så vi får flere tøffe biler her:) hehe

#216535  av inzane2012

Mr2Even skrev:Er det mest sesongbetont jobbing der?
nei, det er det ikke, her produseres det døgnet rundt hele året, men er og noen helger innimellom der det er stopp på fabrikken for å gjennomføre viktige reperasjoner og sånt...ellers går det for fullt hele året...

#216678  av inzane2012

Alexander G skrev:Syk pris for en bygård http://www.finn.no/finn/realestate/obje ... os=6&tot=9
det bygget der er vel vernet vist jeg ikke huser helt feil, har stått der siden høyanger ble bygd opp så er ikke så mye du har lov å gjøre med det...er heller ikke noe hage å snakke om eller noen garasje...men e jo ikkje en galen pris for det er ett ganske stort hus, har og 4 eller 5 hybler i første etasjen som det går ann å leie ut...|

#216680  av celicat23

inzane2012 skrev:det bygget der er vel vernet vist jeg ikke huser helt feil, har stått der siden høyanger ble bygd opp så er ikke så mye du har lov å gjøre med det...er heller ikke noe hage å snakke om eller noen garasje...men e jo ikkje en galen pris for det er ett ganske stort hus, har og 4 eller 5 hybler i første etasjen som kan bygges om til garasje å mekke i...
Rettet på feilen du skrev.

#216686  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:det bygget der er vel vernet vist jeg ikke huser helt feil, har stått der siden høyanger ble bygd opp så er ikke så mye du har lov å gjøre med det...er heller ikke noe hage å snakke om eller noen garasje...men e jo ikkje en galen pris for det er ett ganske stort hus, har og 4 eller 5 hybler i første etasjen som kan bygges om til garasje å mekke i...
ja vist du hadde fått lov av kommunen og gjort det så;) hehe...men e ganske så sikker på at det huset er vernet:(

#217003  av sindrejl

celicat23 skrev:
:lol: :lol: