TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den perfekte turbo donorbil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #217066  av 323F GTX

Noen som er intr i en sinnsyk mr2 til en billig pris? perfekt som donorbil til ombygging av en GTI. er i kontakt med en som importerer japsebiler, og han fant denne til meg:

MAKES: TOYOTA
MODELS: MR2 GT-S
TYPES: SW20
YEAR: 1993
COLOR: BLACK
DISPLACEMENT: 2,000cc PETROL
MILEAGE: 55,000km
OPTIONS: Fully loaded
MODIFICATION: Full modified by GARAGE FUKUI SPECIAL, 502hp

Pris levert i drammen: 40 000

Synd jeg ikke har en flis nå ja :roll:

#217067  av mr2cato

denne tråden hører vel mer hjemme i Bil selges avdelingen?

#217068  av 323F GTX

tja. jeg selger jo ikke noe, bare imformerer om hvor latterlig billig man kan få syke import biler :lol: . Men den kan sikkert flyttes over dit da. Men om noen er intr i denne så kan jeg si fra til karen som skaffer :wink:

#217092  av hmsilset

tror neppe denne bilen har 502hk og er så billig.Men er den det
så hadde det vært verdt 40000 ja :P

Hvist du har dette over på bilen din så får du 433.819kr i avgift
på HK :wink:

#217095  av Mr2 Mk2

Må være noe muffens hvertfall, en hel delebil og en 3sgte med 502hk det er ikke gratis... :?

#217099  av 323F GTX

Nei vet ikke jeg. Fikk tilsendt en drøss med biler og priseksempler i går. Men de fleste mr2'ene lå i prisklassen mellom 30 og 40 000 levert i norge. Dette er en grade 4. bil, altså tungt modifisert. for en grade 1. bil må man ut for rundt 25-30, men legger jo gjerne i litt ekstra lapper for å få masse snop med på kjøpet :D Bilene ligger på en japansk auksjons side. Men den er ikke tilgjengelig for privatpersoner :?

#217170  av Ivar

323F GTX skrev:Dette er en grade 4. bil, altså tungt modifisert.
Haha. Ok.

#217172  av 323F GTX

Ivar skrev: Haha. Ok.
Siterer bare han karen jeg :P

#217175  av Ivar

Grade 0-1: Damaged, various degrees. Can be used for parts or repaired if viable.
Grade 2: Poor overall. Might need repair to main components at high cost, can be used for parts.
Grade 3: Under average as relates to the age and model year.Condition can be improved to a higher grade with a mild investment.
Grade 4: Good overall condition, sometimes with minor marks that do not require major repairs.
Grade 5 and up: Excellent condition, close to new or new.

#217176  av 323F GTX

hmmm :P

#217184  av inzane2012

greit nok å betale 40k for den bilen der, men så kommer jo alle avgiftene etterpå, for rekner med at den bilen ikke står på norske skilter? så da må du vel sikkert plusse på 200k når alle avgiftene er registrert, og så vist bilen er importert ifra japan så er den vel høyre kjørt og noe som er enda mer irriterendes enn avgiftene...

#217185  av Ivar

inzane2012 skrev:greit nok å betale 40k for den bilen der, men så kommer jo alle avgiftene etterpå, for rekner med at den bilen ikke står på norske skilter? så da må du vel sikkert plusse på 200k når alle avgiftene er registrert, og så vist bilen er importert ifra japan så er den vel høyre kjørt og noe som er enda mer irriterendes enn avgiftene...
Det var altså snakk om en delebil...

#217187  av inzane2012

Ivar skrev:
inzane2012 skrev:greit nok å betale 40k for den bilen der, men så kommer jo alle avgiftene etterpå, for rekner med at den bilen ikke står på norske skilter? så da må du vel sikkert plusse på 200k når alle avgiftene er registrert, og så vist bilen er importert ifra japan så er den vel høyre kjørt og noe som er enda mer irriterendes enn avgiftene...
Det var altså snakk om en delebil...
ja faen ja, fikk ikke helt med meg akkurat det :lol: