TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#217174  av Bakterus

hehe, jaja syns litt synd i dere som skal kjøre langt men det er definitivt verdt å kjøre ifra foreks. lindesnes :) bare ikke mist lappen på turen folkens ;)

#217231  av Elstad

Jeg har så utrolig langt og kjøre, hele 9 mill. Hehe. Men dere burde kjøre forsiktig i korgfjelltunnelen, den er 8,6 km... Veldig mange som mister lappen der..

#217234  av elino

Rollaole skrev:Hei! Noen fra lillestrøm området som skal reise? Har kjempe lyst men er laaangt og kjøre da!
Del turen i to etapper. Første etappe til Trondheim, så slår du følge med kolonna derfra... resten av turen går som en lek (du må selvfølgelig være glad i å kjøre bil :D )
Rollaole skrev: De som har vært der før? Er det verdt turen? :)
Ja :D

#217240  av Speeder

elino skrev:
Rollaole skrev:Hei! Noen fra lillestrøm området som skal reise? Har kjempe lyst men er laaangt og kjøre da!
Del turen i to etapper. Første etappe til Trondheim, så slår du følge med kolonna derfra... resten av turen går som en lek (du må selvfølgelig være glad i å kjøre bil :D )
Rollaole skrev: De som har vært der før? Er det verdt turen? :)
Ja :D
Jeg har også en plan om å komme meg oppover, isåfall fra Eidsvoll. En overnatting i nærheten av trondheim, for så å henge seg på kolonna derifra er å foretrekke.

Turen kan anbefales på det sterkeste!

#217241  av elino

Bakterus skrev:hehe, jaja syns litt synd i dere som skal kjøre langt men det er definitivt verdt å kjøre ifra foreks. lindesnes :)
Synd på oss...neida, er så glad i å kjøre bil så :D
Bakterus skrev:bare ikke mist lappen på turen folkens ;)
DET problemet er størst på hjemturen :lol: Eller hva sier dere Trondheims gutter/jenter? :wink:

#217242  av elino

Kiminem skrev:korgfjelltunnelen, den er 8,6 km...
Den er så lang ja.....brrrr...fryser bare jeg tenker på turen i gjennnom den i fjor...uten tak og ikledd bare en stroppe topp, var alene i bilen også... brrrr
Lufta er vel heller ikke av det sunneste :roll:

#217328  av sindrejl

elino skrev:
Bakterus skrev:hehe, jaja syns litt synd i dere som skal kjøre langt men det er definitivt verdt å kjøre ifra foreks. lindesnes :)
Synd på oss...neida, er så glad i å kjøre bil så :D
Bakterus skrev:bare ikke mist lappen på turen folkens ;)
DET problemet er størst på hjemturen :lol: Eller hva sier dere Trondheims gutter/jenter? :wink:
hehe det går ofte litt fortere hjem igjen ja :P

#217378  av Morten BangÃ¥s

Lilli skrev:Kanskje de bør vurdere å ha flere luker/vogner for innsjekking, så man slipper å stå i en evighet i kø...
Bare et forslag som kanskje Tojo/ST205RR kan videreformidle til arrangørene av sommertreff 07 :wink:
Nå skal jeg tråkke på noen tær her:) Det er ikke bare opp til de som står i porten hvor fort det går. Hvis alle hadde hatt pengene klar når de kom til porten hadde ting f.eks gått mye raskere. Når vi tittet over databasen fra porten registrerte vi inn over 1 bil pr minutt i porten, og noe særlig raskere er vanskelig å få til. Er tross alt bare en liten smal vei inn til banen. Nå jobbes det med å skaffe penger for å bygge om inngangen for å lette på trykket der.

Forhåndsbetaler man går det ennå raskere også.

Hvis du møter opp kl 09:30 på Lørdag morgen kan jeg garantere at det ikke blir mye venting. Kommer man imidlertid kl 11:30 på Lørdag og forventer å slippe inn uten å stå i kø er du kommet til feil plass :lol:

#217384  av kennethx

Hva med en kø for forhåndsbetalte, og en kø for de andre? :lol:

Papirene som skal skrives ut kan for de forhåndsbetalte være skrevet ut på forhånd og ligge sortert i et mappe system, slik at det går VELDIG fort å hive de forhåndsbetalte inn porten ;)

En kommisjonær står ved enden av køen og dirigerer de som er forhåndsbetalt opp i den korte køen (regner med den blir kortere etter hvert i allefall?)

og hva er dette tøvet med å komme LØRDAG??? Det åpner jo Fredag kl 1000 for svarte :lol:

Regner med det bare er å cruise forbi køen og inn porten om man allerede har merke på bilen og bånd rundt armen?
Sist redigert av kennethx den 17 jan 2007 17:45, redigert 1 gang totalt.

#217391  av Magne

kennethx skrev:Hva med en kø for forhåndsbetalte, og en kø for de andre? :lol:

Papirene som skal skrives ut kan for de forhåndsbetalte være skrevet ut på forhånd og ligge sortert i et mappe system, slik at det går VELDIG fort å hive de forhåndsbetalte inn porten ;)

En kommisjonær står ved enden av køen og dirigerer de som er forhåndsbetalt opp i den korte køen (regner med den blir kortere etter hvert i allefall?)
God ide! :D

#217540  av Rollaole

Har bestemt meg, blir nok tur på meg! :)
Får vel melde meg på snart.. :D

#217706  av chris

tore 95 tt euro spec skrev:Fikk beskjed om at det kostet 880kr pr natt pr pers. :shock:
SÃ¥ da er vel det prisen og ikke 440 el???
Per rom, tenker jeg han mente. For å si det sånn.. hvis det hadde kostet 880 per pers per natt, da hadde jeg heller blitt hjemme..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21