Er det noen forskjell på hvor mye hver enkelt Mr2 modell er senket ? Jeg mener, er 90, 91, 92, 93modellene(osv) like høye eller, hvor mye skiller? Noen som vet?
lasse skrev:92+ modellene er noe lavere enn 90-91 modellene, mener å ha hørt 20mm lavere, uten at jeg skal si det sikkert.Stemmer at de er lavere, og har også en god del andre endringer i understell.
chris skrev:Hvilke andre endringer er det? Jeg kunne vært interessert i å kjøpe et fjærsett fra en 92+ (demperne mine kan jeg vel bruke?)lasse skrev:92+ modellene er noe lavere enn 90-91 modellene, mener å ha hørt 20mm lavere, uten at jeg skal si det sikkert.Stemmer at de er lavere, og har også en god del andre endringer i understell.
Mr2Even skrev:Prøv å søk litt etter revisjoner her på forumet. Jeg husker ikke alle endringene.. men det er visst en del av de.chris skrev:Hvilke andre endringer er det? Jeg kunne vært interessert i å kjøpe et fjærsett fra en 92+ (demperne mine kan jeg vel bruke?)lasse skrev:92+ modellene er noe lavere enn 90-91 modellene, mener å ha hørt 20mm lavere, uten at jeg skal si det sikkert.Stemmer at de er lavere, og har også en god del andre endringer i understell.
chris skrev:Ja det skal jeg gjøre. Greit å vite hva som er endret, så man kan få ideer om hva som er lurt å utbedre/ oppdatereMr2Even skrev:Prøv å søk litt etter revisjoner her på forumet. Jeg husker ikke alle endringene.. men det er visst en del av de.chris skrev: Stemmer at de er lavere, og har også en god del andre endringer i understell.Hvilke andre endringer er det? Jeg kunne vært interessert i å kjøpe et fjærsett fra en 92+ (demperne mine kan jeg vel bruke?)
lasse skrev:Det jeg vet er ihvertfall at det 92+ modellene er lavere, har kortere demperstoppere (lurt og bytte til disse om du senker), 15"originalfelger med 225 dekk bak, større bremser, annerledes frontleppe, kortere girspak med annerledes girkule og endringer i hjulopphenget bak.Åja
Mr2Even skrev:Aner ikke, vet bare at det er jo endringer for å få en snillere slipp-grense, det sies at 90-91 modellene sitter bedre, men slipper bråere.lasse skrev:Det jeg vet er ihvertfall at det 92+ modellene er lavere, har kortere demperstoppere (lurt og bytte til disse om du senker), 15"originalfelger med 225 dekk bak, større bremser, annerledes frontleppe, kortere girspak med annerledes girkule og endringer i hjulopphenget bak.ÅjaVet du hva i bakstillinga som er endret?
lasse skrev:Ahaa!Mr2Even skrev:Aner ikke, vet bare at det er jo endringer for å få en snillere slipp-grense, det sies at 90-91 modellene sitter bedre, men slipper bråere.lasse skrev:Det jeg vet er ihvertfall at det 92+ modellene er lavere, har kortere demperstoppere (lurt og bytte til disse om du senker), 15"originalfelger med 225 dekk bak, større bremser, annerledes frontleppe, kortere girspak med annerledes girkule og endringer i hjulopphenget bak.ÅjaVet du hva i bakstillinga som er endret?