TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan fÃ¥ tak i ACR 05 video?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #214126  av Magne

Som tittel! Ønsker å få tak i ACR 05 video filmer. Da mener jeg altså Vårtreffet, TS-ogn landstreff nord. :D

Og hvem var det igjen som var ts-ogn fotografen man kunne kjøpe store bilder av? Husker det var et par bilder av MR2en min in action på banen jeg vil ha i big size på veggen hjemme! :D 8)

#214158  av Morten

Wilman var vel fotografen?

#214170  av CelicaTurbo

Jeg har noen filmer liggende men det er snakk om litt store filer da, jeg kan lage en torrent om det er interessant, ellers vet jeg ikke hvordan jeg kan få sendt filene det er snakk om..

#214191  av Magne

kennethx skrev:DVD'en jeg laget vi snakker om her?

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 46&start=0

:)

Filmen ligger jo ikke nedlastbar da media disken vår er borte. Men kan sikkert klare og lage til flere kopier av DVD'en om det er ønskelig
Den DVDen din er vel den jeg søkte etter ja! :)
Hvis du har mulighet så hadde det vert kjempe om du kunne laget en til kopi til meg. Bare å sende meg konto nr ditt på PM, så skal jeg overføre det du skal ha. :)

Ellers hvis noen av dere har andre videoklipp enn denne dvden er det også veldig interresant.

CelicaTurbo - Hvor blei det foresten av bilder.ts-ogn.no ? Lagrings plassen vår... :(

#214192  av kennethx

Magne skrev:
kennethx skrev:DVD'en jeg laget vi snakker om her?

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 46&start=0

:)

Filmen ligger jo ikke nedlastbar da media disken vår er borte. Men kan sikkert klare og lage til flere kopier av DVD'en om det er ønskelig
Den DVDen din er vel den jeg søkte etter ja! :)
Hvis du har mulighet så hadde det vert kjempe om du kunne laget en til kopi til meg. Bare å sende meg konto nr ditt på PM, så skal jeg overføre det du skal ha. :)

Ellers hvis noen av dere har andre videoklipp enn denne dvden er det også veldig interresant.

CelicaTurbo - Hvor blei det foresten av bilder.ts-ogn.no ? Lagrings plassen vår... :(
Det kan jeg nok ordne, om du ikke hører noe på en uke, så får du plage meg med en PM :)

Lagringsplassen mistet vi mulighet til å bruke når vi byttet server.

#214241  av Stiansen

Send meg og k.nummer du;P interresert jeg og :wink:

#217431  av kennethx

Sender DVD til Magne og Stiansen i dag. Flere som vil ha?

#217446  av Speeder

kennethx skrev:Sender DVD til Magne og Stiansen i dag. Flere som vil ha?
Er det noen glimt av bilen min der da? Ispfall tar jeg gjerne ett eksemplar :lol:

#217450  av kennethx

Var du med i kolonnen fra trondheim, stoppet på norlandporten? Da er du nok med der i allefall :)

#217456  av larsst185

Er min med?

#217457  av oleb

Jeg vil gjerne ha DVD. Hvor mye?