TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Alphasonik anlegg...

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #217674  av roste1

Jeg ser du vil bestille fra Norge, men kan jeg bare vise deg en side fra USA? jeg venter på deler derfra nå. Ser den forserkeren koster 12000 her i norge, jeg bestilte sånn fra usa, men jeg ga 6500,- for hele annlegget, det er da den forserkeren + spiller, kondesator, 3 veis frontsett og kabler...... det er med rask porto 5 dager fra usa og med norsk moms........
Sier ikke mere......

ta en titt her: http://www.sonicelectronix.com
 #217675  av KinCaiD

roste1 skrev:Jeg ser du vil bestille fra Norge, men kan jeg bare vise deg en side fra USA? jeg venter på deler derfra nå.
Har bestilt fra sverige jeg. Kommer om noen dager. blir kanskje sendt i morgen, :D:D:D

#217714  av toyota_mr2

de er jo lankt å sene de vis de går noe galt med detå vis du kjøper spiler med sjerm kan du ikke bruke den her
 #217925  av chris

roste1 skrev:Jeg ser du vil bestille fra Norge, men kan jeg bare vise deg en side fra USA? jeg venter på deler derfra nå. Ser den forserkeren koster 12000 her i norge, jeg bestilte sånn fra usa, men jeg ga 6500,- for hele annlegget, det er da den forserkeren + spiller, kondesator, 3 veis frontsett og kabler...... det er med rask porto 5 dager fra usa og med norsk moms........
Sier ikke mere......

ta en titt her: http://www.sonicelectronix.com
Er jaggu på egen risiko å kjøpe bilstereo fra statene også ja.. vi har mye folk innom som river seg i håret og er frustrert når utstyret har gått i stykker og de må sende det tilbake til usa.. eller oppdager at usa-utstyret funker dårlig i norge (les: radio), eller at det ikke eksisterer europeiske kart til det amerikanske navi-systemet.. osv osv :)

#217951  av sindrejl

kjøpte for en stund siden en pioneer radio fra megabillig (usa). Tok ikke mer enn to mnd så ødela den seg selv og jeg måtte personlig betale for reperasjon.. surt men jeg kommer ikke til å importere mer ;)

#219709  av KinCaiD

Da er jeg i full sving med å bygge kasse..
Er igjen en del jobb ennå, men hvem forventer at alt skal være ferdig samme dag?

SÃ¥nn blir det:
Vedlegg
Det begynner å ta form.
Det begynner å ta form.
EGOtrip017.jpg (220.34 kiB) Vist 888 ganger

#219730  av Gt-4-Ever

KinCaiD skrev:Da er jeg i full sving med å bygge kasse..
Er igjen en del jobb ennå, men hvem forventer at alt skal være ferdig samme dag?

SÃ¥nn blir det:
Ser veldig bra ut. :)