TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dyno test av mr2 testet 26/2 07 endeligt=p

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#217703  av Mr2Even

OK. så får vi kanskje se hva hver kommer ut med :D

#217736  av CelicaTurbo

har dere anledning, få også med en graf/papirer som viser utskrift av effekt "på hjulene", ikke bare "i motor med kalkulert drivverkstap" som er vanlig ;)

#217740  av Mr2Even

CelicaTurbo skrev:har dere anledning, få også med en graf/papirer som viser utskrift av effekt "på hjulene", ikke bare "i motor med kalkulert drivverkstap" som er vanlig ;)
Ja det var bra du nevnte.. :D

#225077  av Xlr8

da har jeg fått tatt en kjapp dyno test av bilen min målte
ca 106kw(ca145hk) på hjula. og da mente den de var ca 120kw på motoren.. men ikke vet jeg om de er veldi nøyaktigt..

motoren har gådt 210 000km eneste modden er luft filteret. fikk ikke til printeren på jobb så får ikke lakt ut noe resultat,

skal få ta en test uten katalisator og så snart jeg har anledning til og sette inn ett mellomstykke.. (vist noen i rogalands område har en liggende så jeg kan låne så hadde de vert fint slik jeg slipper og lage en:P)

#225084  av sleeper

hadde vært fint om du fikk lagt ut dynoen en gang!

var dette ferdig korigert til sea standard eller var det det som faktisk ble målt?

#225089  av Xlr8

105,9kw var faktisk målt effekt korigert vart på 120kw etter de jeg forstod. jeg valgte vert fall ikke korigert.. men da kommer korigeringen opp etter på, skal prøve å få lagt ut graf så snart jeg kjøerer den igjen..

#225352  av CelicaTurbo

Fint om vi kan se grafen på det der.. gode tall men det er noe høyere effekt på hjulene enn hva som er å forvente av en GTi (ca 130hk) ;)

#225555  av Xlr8

hehe skal si meg enig med d att de virker som for mye.. skal skrive ut graf neste gang jeg har tid til og kjøre bilen på rullene,og pc gubben fårfiksa printeren:P
mn akuratt nå står bilen grunnet dempere og slikt som har tatt kvelden..