TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ overhalings sett Bremser?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #217562  av Rømmling

hvor mye koster det for overhalings sett til begge kalliperne foran
90mod celica gti2.0
 #217567  av Ivar

Rømmling skrev:hvor mye koster det for overhalings sett til begge kalliperne foran
90mod celica gti2.0
Din lokale Toyota-forhandler vet dette. Det skal kun én telefon til for å få svaret.

#217579  av evneveik

Mener å huske 380kr for pakningene til begge kaliperne forran.

#217712  av Rømmling

rep sett på toyota her kosta 550kr men må vel ha det så var bare å bestille det,
hvor mye bremse veske er det jeg trenger??

#217727  av evneveik

550kr er ikke så mye i forhold til hvor mye bedre bremsene blir hvis du gjør joben skikkelig. Holder med 0,5l hvis du bare skal skifte pakningene, skal du bytte bremsevæsken i samme slengen så kan du kjøpe 1l

#217941  av Rømmling

vet ikke når det ble skiftet sist så greit å skifte alt vel
kjøpte meg en liter jeg
det er jo bare 100per l for dot 4 så

vis det er kondens som har fått det til å ruste inne i stemplet så er det vel billig å bytte alt så jeg sliper å gjøre dette bak om ikke lenge.

å gjøre dette er vel ikke så vanskelig vel?
kjøpte meg honings verktøy for kalippere i dag også så jeg får pusset godt før jeg sette det sammen igjen.

hva bør jeg smøre glidepinnene med?
har koberpasta funker den? eller hvor bør jeg bruke den?

#217946  av evneveik

Du bruker bare den pastaen som følger med pakningssettet, eventuelt lithium fett, ville ikke brukt kobberpasta.

#218421  av Rømmling

evneveik skrev:Du bruker bare den pastaen som følger med pakningssettet, eventuelt lithium fett, ville ikke brukt kobberpasta.
vis det er med pasta så er det ikke mere å snakke om

er dette vanskelig inngrep eller er det ganske abc.

#218445  av evneveik

Det er bare rett frem. Kan være litt tricky å få på plass belg pakningen, men hvis man er to så er det enkelt, bare sjekk at den er skikkelig på plass