TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Photoshop konkuranse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#216675  av ErikG

Da er min updatet

nlight. Prøvde med singelframe grill på min også, men syntes det ble litt mye Audi da. Men kan sikkert bli fett om det gjøres orntli. Lykke til.

Og til dere andre. Kom igjen, sleng ut WIPs.

#216817  av perchr

Begynte på min i dag jeg også.. Tenkte å dra den helt ut å lage en stretched avensis :D Står igjen litt enda, men..
Vedlegg
Stretched Avensis
Stretched Avensis
streched_avensis1.jpg (69.02 kiB) Vist 183 ganger

#216958  av perchr

var ikke så mye aktivitet her nå nei.. :?

#216962  av Larsen

En uke igjen til fristen har gått ut da. Er ihvertfall mer modding i vente fra meg etterhvert :D

#217165  av Rollaole

Nyeste WIP, Så at alle gikk for sånn gangster/limo stuk, så da gjorde jeg om stilen litt,

Vinge fra nissan 350Z, Racegitter i front, åpnet side vindu, cleanet diverse, Karbon panser, lakkerte speil og øyelokk.
Vedlegg
AvensisMod copy copy.jpg
AvensisMod copy copy.jpg (108.49 kiB) Vist 181 ganger

#217212  av chris

Rollaole skrev:Nyeste WIP, Så at alle gikk for sånn gangster/limo stuk, så da gjorde jeg om stilen litt,

Vinge fra nissan 350Z, Racegitter i front, åpnet side vindu, cleanet diverse, Karbon panser, lakkerte speil og øyelokk.
Den så ganske sint ut, men et kjempeminus å ha sånn bmw-råne-senk på den.. Hev den litt, så blir den knall :D

#217282  av Rollaole

chris skrev:Den så ganske sint ut, men et kjempeminus å ha sånn bmw-råne-senk på den.. Hev den litt, så blir den knall :D
Takk for tipset! :)

#217506  av ErikG

Da er min updatert på s2. Også lagt med den bakfra.

#217507  av sindrejl

Herlig, slik den burde vært fra fabrikk :D

#217647  av Stiansen

Pene mods ja, blir spennende dette :D

#217664  av ErikG

Da er det ikke så alt for lenge igjen av konkuransen så jobb dere ferdige de som holder på.

Skal vi lage en ny tråd der vi bare legger de ferdige modene og en vote der, eller skal vi bare legge de ut i denne tråden?

#217689  av Larsen

ErikG skrev:Da er det ikke så alt for lenge igjen av konkuransen så jobb dere ferdige de som holder på.

Skal vi lage en ny tråd der vi bare legger de ferdige modene og en vote der, eller skal vi bare legge de ut i denne tråden?
Lager en tråd på fredag, hvor vi kun poster bildene. Blir litt mer rettferdig da.

#217875  av FireFox

hehe mye bra ideer, må si erikg sin med gull tak ser best ut hittil :)

#217905  av BrennaRacing

Må si jeg er litt spent på Nlight sin modd jeg :)

Håper det blir en konkuranse til om ikke så veldig lenge...Da skal jeg hvertfall skaffe meg ordenlig versjon av PS først :D

#217981  av tommis

Hvis det blir en konkuranse til har jeg et forslag til en Toyota jeg kunne ha tengt med sett moddet. Land Cruiser'n :D

Men noen må kanskje finne et bedre bilde...
Vedlegg
Toyota Land Cruiser1.jpg
Toyota Land Cruiser1.jpg (204.23 kiB) Vist 156 ganger