Det der ser bra ut, og ikke minst er jo 100% sikker på at det blir bra til slutt også Digger TRD-breddinga, og det tror jeg med stor sikkerhet at jeg ikke er alene om
Men.. Hold oss oppdatert nå da, med bilder og hele pakka
Ser bra ut dette.
blir spennende og se det ferdig..
SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt. http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7
Enig med de over meg her, dette ser meget bra ut
Den rompa var JÆ*** FET Gleder meg til å se den ferdig
`99 Porsche 996 GT2 look Orange
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA
hvordan gjorde du det med breddinga over bakhjula? kutta du bort deler av orginal sjermen for å få dytta hjulet ut til kanten på trd breddinga, eller heva den bak så orginal sjermen ligger over hjulet?
Den har blitt en god del bredere på de rette stedene.. helt opp til ca 7-8cm enkelte steder men tipper 5cm pr side på total bredden.. på dette bilde ser du 285/30-18 som fylte helt ut før
Edit: ned foran og bak bakhjulet har den blitt opp til 15cm bredere
har tenkt meg dette kit'et jeg og, men bare sideskjørt og baksjermer da... tror jeg skal droppe forsjermene og frontfanger, og bare kjøre en ekstra leppe. hvor kjøpte du ditt fra? ekte trd eller replica? pris?