nlight skrev:Morten skrev:Skal dere virkelig kjøre så seint? Banen åpner jo som kjent kl.10 på fredagen i år... 
De kjører jo fra Stavanger på TORSDAG. Så de starter vel fra Trheim på fredag sammen med resten av gjengen 
Jepp, nettopp det jeg mener, Jeg føler nå ihvertfall for å være fremme i Mo en gang på TORSDAG så jeg kan få litt søvn før banekjøringa. Det vil jo i praksis si at start fra Stavanger på ONSDAG blir mest aktuelt.
De siste tre årene har vi starta grytidlig (som i 3-4 tiden på kvisten) fra Stavanger, og attpåtil kjørt fjellet istedenfor rundt. Vi har jo ikke vært sååå tidlig fremme i Tr.heim at det gjør noe de gangene? (mulig jeg husker feil da..) Ser for meg minimalt til ingen søvn i Tr.heim om en da skal starte kl.8 for attpåtil å kjøre hele veien rundt, for så å være oppe og klar til avreise kl.4? Hvis resultatet da er at en kommer frem ca.10 på ACR etter nesten konstant å ha sitti i bilen det siste døgnet ville ihvertfall ikke jeg vært i form til å fått fult utbytte av helgen...
Bare en liten tanke fra B-mennesket Morten som trenger skjønnhetssøvnen sin for å fungere skikkelig
Edit: når jeg tenker meg om tror jeg forresten vi starta i 8 tiden i fjor og var i Tr.heim i 22-tiden. Hadde ikke mange stopp den gangen, og kjørte Hardanger.
Edit2: Tror det er veldig viktig å ha god tid så en kan lage tur av det og ikke ende med å stresse for å komme frem så fort som mulig når en tross alt skal kjøre så langt også..
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z