TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica MK7 Baklykter (Oppdatert)!! " NYE BILDER !! "

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#210427  av jsun

celicat23 skrev:Godt valg. En av de absolutt få pene u-orginale lysene du får kjøpt til celica mk7.
He he ... takker for komplimentet ... fra en som har KLARE meninger om MK7!!! 8)

#210434  av Kilgallon

Er meget fine lykter dette som kler bilen meget godt.

#211276  av jsun

Satte i "Orange" pærer i blinkeren ... men dette ga ikke det store utslaget ... så det blir rød/orange på meg til noen påpeker det ...
Ellers kan man jo bytte plass med ryggelysene, eller fjerne den røde innmaten i "Blinkerne". (Blir ikke den samme "Look'en" )

Bytte til der ryggelysene sitter, krever litt kobling, da sokkelen ikke er lik, men for de som gidder, det funker nok, så lenge man bruker en "Orange" pære.

#211280  av Jon Are

jsun skrev:Satte i "Orange" pærer i blinkeren ... quote]
Hvor fikk du tak i "Orange" pærer?
Skulle hatt det jeg også.
Vedlegg
Celica`n min 021.jpg
Celica`n min 021.jpg (359.65 kiB) Vist 457 ganger

#211400  av jsun

Ett så originalt sted som Toyota på Rud :wink:

#211488  av Jon Are

jsun skrev:Ett så originalt sted som Toyota på Rud :wink:
Faktisk. :oops:

#211493  av jsun

Har nå også sjekket "Fukt" kvaliteten på disse, etter 3 maskinvasker ... og lyktene er fukt-frie" ...
Jeg har kun opplevd kondens fra varm garasje til kaldt ute-vær, men dette er helt normalt, og gjelder også for mine "Nye" frontlykter.

(Kondensering skyldes varm luft med normal fuktighet, som raskt kommer ut i kald tørr luft) ... Samme som en duggfrisk Pils på sommeren, bare motsatt :wink:

#213697  av celica1.8

pent :D

#218530  av Dennis87

Har selv kjøpt slike lykter nå :D .

Synes det er stiligst å ha kjøre og bremselyset i den runde delen av lykta og blinkelysene på toppen :)

kan poste noen bilder her senere.

#218600  av jsun

Dennis87 skrev:Har selv kjøpt slike lykter nå :D .

Synes det er stiligst å ha kjøre og bremselyset i den runde delen av lykta og blinkelysene på toppen :)

Med unntak av at da sees ikke kjørelysene fra skrå vinkel.... hmm enda mindre godkjent :wink:

Jeg har nå sotet de håpløse tåkebaklysene, og det ble veldig bra, "silkematt sort "202" og klarlakk" Tynt lag med sort, så de fungerer som normalt. Kommer med bilder.

#218728  av Dennis87

hehe... samma det :P lykten er vell ikke godkjent uansett så blir man stoppet blir det vell det samme.

Sote tåkelysene må jeg også få gjort 8)

#218790  av Dennis87

Noen bilder av hvordan det ble på min bil:)
Vedlegg
bak4.jpg
bak4.jpg (67.24 kiB) Vist 451 ganger
bak2.jpg
bak2.jpg (59.55 kiB) Vist 453 ganger
bak.jpg
bak.jpg (60.47 kiB) Vist 456 ganger
baklykt.jpg
baklykt.jpg (57.68 kiB) Vist 453 ganger

#220199  av Dennis87

jsun skrev:
Dennis87 skrev:Har selv kjøpt slike lykter nå :D .

Med unntak av at da sees ikke kjørelysene fra skrå vinkel.... hmm enda mindre godkjent :wink:

Jeg har nå sotet de håpløse tåkebaklysene, og det ble veldig bra, "silkematt sort "202" og klarlakk" Tynt lag med sort, så de fungerer som normalt. Kommer med bilder.
Kommer bilder snart? :P