TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bygge om til retur pÃ¥ is 200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #218739  av csstian

Skal montere reimhjul som ladder 0,7.montere 530cc dyser 280 bensinpumpe og datasprut på bilen min.Så lurer jeg på om det er nødvendig å bygge om til retur til tanken? Får kjøpt sett som er tilpasset is 200.Men trenger jeg det?
Noen som vet?

#218760  av alpinelexus

Kommer jo ann på hvordan du har tenkt til og bygge inn pumpa, for hvis den skal stå og pumpe uten at den bruker all bensinen vil det jo opparbeide seg et mottrykk i systemet, for leverer den 280 l/min er jo mye mere enn det bilen bruker. Orginal pumpa har en slags serie si seg selv. Du må også få til hevert funksjonen så den suger fra den andre siden av mellomakselen.
Kjøper du Sard settet så følger alt med utenom slanger, innfesting til pumpe samt ombygging til tankmåler, retur funksjon, og hevert funksjon.
Fuel railen er stor nok orginal, så du må bare bytte eventueller innfestnings nipler.

#218779  av csstian

alpinelexus skrev:Kommer jo ann på hvordan du har tenkt til og bygge inn pumpa, for hvis den skal stå og pumpe uten at den bruker all bensinen vil det jo opparbeide seg et mottrykk i systemet, for leverer den 280 l/min er jo mye mere enn det bilen bruker. Orginal pumpa har en slags serie si seg selv. Du må også få til hevert funksjonen så den suger fra den andre siden av mellomakselen.
Kjøper du Sard settet så følger alt med utenom slanger, innfesting til pumpe samt ombygging til tankmåler, retur funksjon, og hevert funksjon.
Fuel railen er stor nok orginal, så du må bare bytte eventueller innfestnings nipler.
Mener du jeg trenger å bytte bensinpumpe og bygge om til retur for å kjøre med 0,7? Eller holder det kanskje men nye dyser?

#218801  av alpinelexus

orginale bensinpumpa ga seg ved o,4-0,5 på min, og jeg lekte litt med den så den ga mere trykk. Men det funka ikke over det. Så bytt for og være sikker. Ved for lite har du så stor sjangs til og blåse motoren.

#218802  av alpinelexus

orginale bensinpumpa ga seg ved o,4-0,5 på min, og jeg lekte litt med den så den ga mere trykk. Men det funka ikke over det. Så bytt for og være sikker. Ved for lite har du så stor sjangs til og blåse motoren.