TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 93'mod MR2 mkII langtids prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#219134  av inzane2012

mr2cato skrev:han skulle ha framsjermer ikke fronten. :P
Temmlig stiv pris på de framsjermene, bare så du er klar over det.
koster over $1200
http://madpsi.net/Mr2kits%20-%20Importe ... racing.htm
ja vet, men det koster å vere kar :twisted: hehe
du får jaggu bra billig med carbon deler hos madpsi, 2800 dollar competition carbon panser, sånn greie forran viskerene, motorlokk, bagaselokk og 98 vingen! det er sinnsykt billig da!

#219152  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:syns også disse tar seg godt ut, men kanskje litt krevende å gjennomføre?
Ikke når du vet åssen det skal gjøres..

#219186  av inzane2012

da var endelig den første modden komt på bilen, og må si den kom seg betrakelig berre ved å skifte ut blinklysene! slenger ved noen mobilkamera bilder og... er ganske kult glass på de og får en ganske spess farge på blinklysene, og til og med refleksen på sidene ser bra ut;) hehe
Vedlegg
DSC00100.JPG
DSC00100.JPG (126.4 kiB) Vist 1269 ganger
DSC00099.JPG
DSC00099.JPG (227.06 kiB) Vist 1273 ganger

#219296  av Mr2Even

Ja ble fett 8) Mye kostet de og hvor bestilte du?

#219301  av inzane2012

tror de var litt i dyreste laget, betalte til sammen nesten 1900 for front og side lyktene hos streetdesign.no...måtte modde de litt selv og siden kontakten ikke passet inn i den på bilen så jeg måtte ta av fakklene og det fra de gamle lyktene og sette på de nye, og da passet jo seff ikke de nye pærene så jeg måtte bare tvinge de nedpå, sitter som faen så...og fakkelen til parklyset passet ikke inn i sporene på de nye lyktene så jeg måtte skjære vekk en liten bit for å få dem på plass...men nå sitter det vertfall sånn som det skal:)

#219304  av Mr2Even

Bra jobba :wink: Mye skal du ha for dine gamle?

#219306  av inzane2012

nei si d, hadde egentlig tenkt å stude de vekk på kottet eg, men du kan vel få dem for noen hundrelapper...men da må du ha innmaten selv siden jeg måtte bruke den i de nye...

#219404  av inzane2012

fikk akkurat ett kjipt brev som ser ut til å sette en stopper for planene mine fram til mai neste år:( er nemmelig innkalt til luftværnbataljonen i bodø i april:( bummer...får se om jeg finner på en god unnskyldning for å slippe, eller om jeg berre biter det i meg og prøver å holde ut det året...

#219617  av inzane2012

tenkte jeg skulle invistere i ny eksos idag, og da falt valger på blue flame eksosen hos rev6, http://www.revision6.com/forms/Product.aspx?ID=395

valget stod mellom den og mongoose sitt, men siden det sist nevnte var 110 pund dyrere falt valget på blue flame sitt, det og at BF har 3.5" utblås;)

lurte på å bestille med catn og, men litt stram økonomi akkurat da jeg ble trekt 50% skatt grunnet min egen sløvhet, så får den komme til neste måned:) hehe

bilder kommer når jeg har fått godsakene og når det er komt på bilen.

BTW, dere som har erfaring med tev6, hvor lang tid tar å få ting der ifra? par uker eller noe sånt?

#220854  av inzane2012

fortsatt ikke fått noe svar ifra rev6 ang bestillingen min:(

dere som har handlet der før, hvor lang tid pleier det å ta med bestillinger og sånt?? kan ikke vente i evigheter heller liksom...

#221900  av inzane2012

har n å bestillt meg nye baklykter og bakplate.
Vedlegg
nye baklykter med ny bakplate og ryggelys er da bestillt:)
nye baklykter med ny bakplate og ryggelys er da bestillt:)
tymr293tlchl.jpg (58.54 kiB) Vist 1995 ganger

#221907  av jonny on the spot

ikke si at du kjøpte de der også fra streetdesign....

#221916  av toyota_mr2

jeg å bestilte di klare lyktene fremme hos streetdesign en dårlig servis måte vente lenge å di passet ikke heler så mine lykter må skrus av fra baksiden

#221943  av inzane2012

jonny on the spot skrev:ikke si at du kjøpte de der også fra streetdesign....
jo, why?
toyota_mr2 skrev:jeg å bestilte di klare lyktene fremme hos streetdesign en dårlig servis måte vente lenge å di passet ikke heler så mine lykter må skrus av fra baksiden
hos eg var det igrunn berre bekreftingen som tok tid, tok vel under en uke etter at jeg såg at han hadde fått bekreftet betalingen til lyktene låg i posten...men sendte mail til han og sa at di lyktene ikke bare var plug and play, fikk svar tilbake at jeg skulle ta noen bilder av kontakten på di nye og di gamle og sende til han...

#225512  av inzane2012

ja, da var endelig baklyktene med bakplaten komt i posten, gleder meg som en unge til jeg kommer hjem å får montert di på, skal huske på å slenge ut en masse bilder av jobben og, siden det er så mange her som liker å se på bilder, og kanskje di kan hjelpe andre med å gjøre samme jobben:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8