TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• EvolutionTurbo's 92" MR2 Turbo: Styling og Multimedia Prosj.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #219162  av EvolutionTurbo

Da er det på tide og starte på bilen!

Ting som skal gjøres:

*FÃ¥ den registrert
*Bygge multimedia
*Montere diverse styling
*Lakkere
*masse diverse som skal gjøres også!

Kom gjerne med kommentarer :wink: :D

Deler som er kjøpt/bestillt(gidder ikke skrive hva som ikke er kjøpt enda, blir så sykt mye:P) :

*2x12" JBL GTO Elementer og
*2x 8" JBL GTO Elementer

Bilde

*Erebuni widebody kit

Bilde
Bilde

*FK Automotive Racing stoler i skinn:)

Bilde

*15" Touchscreen fra MultiQ

Bilde

Første Post Blir Oppdatert etterhvert som det kommer mer.
Sist redigert av EvolutionTurbo den 27 jan 2007 14:00, redigert 3 ganger totalt.

#219169  av EvolutionTurbo

Legger opp litt bilder av bilen også, er fra da jeg hentet den:
Vedlegg
DSC00242.jpg
DSC00242.jpg (229.33 kiB) Vist 1481 ganger
DSC00241.jpg
DSC00241.jpg (216.31 kiB) Vist 1484 ganger
DSC00240.jpg
DSC00240.jpg (193.54 kiB) Vist 1480 ganger
Litt bilder av bilen etter den kom inn i "værste"
Litt bilder av bilen etter den kom inn i "værste"
DSC00239.jpg (200.61 kiB) Vist 1482 ganger
PÃ¥ hengern
PÃ¥ hengern
DSC00237.jpg (265.63 kiB) Vist 1487 ganger

#219282  av lexusmann

Ser dere er godt bitt av Toyota basillen...Hilux, Mr2 og mk1 Lexus LS 400...litt av en familie! :D

#219287  av Andy_Celica

lexusmann skrev:Ser dere er godt bitt av Toyota basillen...Hilux, Mr2 og mk1 Lexus LS 400...litt av en familie! :D
den leksusen tilhører japan auto, det bilde er da han henta bilen hos japan auto.

#219289  av James

Fet bil du har fått deg! :wink: Men syns helt seriøst at bilen ser myye finere ut slik den er enn det Erebuni body kitet. Men det er da min mening...

#219293  av Andy_Celica

James skrev:Fet bil du har fått deg! :wink: Men syns helt seriøst at bilen ser myye finere ut slik den er enn det Erebuni body kitet. Men det er da min mening...
Må si meg enig der. Gå helle for border front og greddy sideskjørt eller noe slikt, eller ta en titt på bilene til neemi, firewalk eller dr.ling.

De ser sinnsykt bra ut, erebuni (etterligning av veilside) synes jeg ser alt for overdrevent ut.

men smaken er som baken. :wink:
Sist redigert av Andy_Celica den 25 jan 2007 23:33, redigert 2 ganger totalt.

#219300  av lexusmann

Andy_Celica skrev:
lexusmann skrev:Ser dere er godt bitt av Toyota basillen...Hilux, Mr2 og mk1 Lexus LS 400...litt av en familie! :D
den leksusen tilhører japan auto, det bilde er da han henta bilen hos japan auto.
Ah...da så...

#219315  av EvolutionTurbo

synes det kit'et er stilig jeg hvis resten blir gjort riktig;-)

:idea:

#219316  av mr2cato

EvolutionTurbo skrev:synes det kit'et er stilig jeg hvis resten blir gjort riktig;-)

:idea:
smaken er som baken. Jeg føler shogun går litt mer under kategorien overstyling. Og noen liker det, andre ikke!

#219322  av inzane2012

jeg ville nå heller anbefalt deg å kjøpe veilside, der skal passformen vere ganske bolt-on imotsettning til det jeg har hørt om erebuni som egentlig bare er ett ripp-off merke...

#219323  av mr2cato

snakket med en fra bsbildeler.
Han sa passformen på Erebuni kittet var forferdelig.
Men Veilside sinn passform bare var dårlig.

Han anbefalte faktisk å styre unna begge og heller gå for Bomex.
Siden det er det han hovedsaklig har å tilby:

#219326  av inzane2012

mr2cato skrev:snakket med en fra bsbildeler.
Han sa passformen på Erebuni kittet var forferdelig.
Men Veilside sinn passform bare var dårlig.

Han anbefalte faktisk å styre unna begge og heller gå for Bomex.
Siden det er det han hovedsaklig har å tilby:
tja, vil vel ikke si at veilside passformen er dårlig, en kompis av meg kjøpte veilside kittet fra usa, og han hadde berre litt problemer med at den der leppa på fronten var litt for stor til den øverste delen, så det passet ikke helt ihop, men å montere det gikk vist ganske greit uten å gjøre noen mer enn noen små modifikasjoner på skurehull vist jeg ikke tar helt feil...så han kontaktet den veilside forhandleren og der fikk han beskjed om at det var en liten forskjell på den amerikanske og europeiske celicaen...ikke vet jeg...

er forresten en ikke så langt ifra her jeg bor som har/hadde en mr2 meg veilside på, og han hadde heller ikke hatt noen problemer med å montere det...

btw, står det ikke på bs sine sider at dem ikke kan garantere for leveringstiden til boomex da dem har slitt i lang tid med å få levert ting til kundene sine?? litt kjedelig å måtte vente i ett halvt år på å stylingen da..

#219337  av EvolutionTurbo

nå har dere virkelig fått meg til å tenke litt her..
får nesten sjekke ut litt andre muligheter, kom gjerne med innspill og linker :wink:

noen som vet om noen som selger Bomex i statene da?

#219348  av inzane2012

EvolutionTurbo skrev:nå har dere virkelig fått meg til å tenke litt her..
får nesten sjekke ut litt andre muligheter, kom gjerne med innspill og linker :wink:

noen som vet om noen som selger Bomex i statene da?

sjekk ut http://www.mr-2.com;)

#219351  av EvolutionTurbo

ingen som vet hvor jeg kan finne TRD2000 widebody kit'et da? uten at det koster hele verden:P