celicat23 skrev:har du jobb da? sluttet ikke du?Jon Are skrev:Jobbe....Helvete!jonny on the spot skrev:SNØ, jobbe UTE.... HeLvEtESnø,jobbe ute....HERLIG!!!
celicat23 skrev:har du jobb da? sluttet ikke du?Jon Are skrev:Jobbe....Helvete!jonny on the spot skrev:SNØ, jobbe UTE.... HeLvEtESnø,jobbe ute....HERLIG!!!
sleeper skrev:Har 3 mnd oppsigelse, så må jobbe ut mars. Etter det så vet jeg ikke. Har fint råd til å ta hele sommeren fri så stresser ikke noe nevneverdig enda. Driver såklart å titter litt etter nye jobber, for det er surt å bruke opp alle sparepengene bare på å gå drive dank i hele sommer..celicat23 skrev:har du jobb da? sluttet ikke du?Jon Are skrev: Snø,jobbe ute....HERLIG!!!Jobbe....Helvete!
elino skrev:Endelig kom vinteren jaIkke lenge igjen nå så kommervarmen og da ere av med taket-25*C her nå
![]()
Nå er det flotters med oppvarmet garasje. Bare så synd at jeg ikke har automatisk åpner/lukker
elino skrev:Endelig kom vinteren jaIkke lenge igjen nå så kommervarmen og da ere av med taket-25*C her nå
![]()
Nå er det flotters med oppvarmet garasje. Bare så synd at jeg ikke har automatisk åpner/lukker
japse-gnmfr skrev:DET er santelino skrev:Endelig kom vinteren jaIkke lenge igjen nå så kommervarmen og da ere av med taket-25*C her nå
![]()