TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kurrant kjærre til salgs

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#21938  av CelicaTurbo

"kurrant"? :D

#21944  av CelicaGT

kurrant...hehe
fytti heite hule :twisted: :twisted:

Las litt på det forumet og dette er vel ei klar tillitserklerimg til 3s-gte motoren:
As a testament to how good this engine actually is can you even think of many other 4-cylinder single turbo engines that can be tuned to a dyno proven 720 bhp?
Sist redigert av CelicaGT den 21 okt 2003 10:49, redigert 1 gang totalt.

#21945  av MR2turbo

dæven! Den er jo en "kjendis" den da, bare synd at prisen lå litt over det jeg bruker på bil.. $110000 :shock:
Men tøfft at den har 3sgte! er vel en sånn 700hk sak det...

#21952  av mk1 black limited

CelicaTurbo skrev:"kurrant"? :D
Understatement of the year? ;-)

#22017  av Erlend

Den er visst strippa, den Supraen ser det ut til, 1250 kg. Samme som SW20 Turbo det. Da går det nok fint med 3SGTE da :) Selv om jeg er fan av den sekssylindrede originale såklart. Så Amuse Supraen i en video i går, fy flate for en bil! Så mye dreiemoment da gitt...gikk som en vind!

#22024  av CelicaGT

Har ein cd her med MaxPower som er i japan. Cd'en heiter THE BEAST FROM THE EAST. Der viser dei ifra VeilSide sitt hovedkvarter i Japan, der står det en 1200+ hk Supra.... :twisted:

#22033  av Mr2 Mk2

:shock: :shock: :shock: :shock:
Gi MEG!!! :shock: 8)

#22082  av @lpher

chris skrev:Supra med 3S-GTE ?? :shock:
De brukte det ei stund i JGTC...eller hva det nå heter... ;-)

@lpher

#22096  av MR2turbo

Blir bedre vektfordeling i supraen når du får kortere motor.. så det er og en av grunnene for at de har kjørt med det i jgtc..

#22139  av Ninjamannen78

Grunnen til at de kjører med 4`ere i JTCC er først og fremst pga av reglene.. to klasser, 300hk og 500hk. I alle fall nå om dagen. Mener de andre også kjører firere. Er dooog ikke sikker.

#22163  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Blir bedre vektfordeling i supraen når du får kortere motor.. så det er og en av grunnene for at de har kjørt med det i jgtc..

:shock: What u Know! :shock:

Is there something you dont know? :shock: :?

#22236  av Erlend

Hvis du tar deg tid til å lese litt nedover på siden, så står det der, Jostein ;) Tviler ikke på at Alf tenkte seg dette uten å ha lest fra før derimot :wink:

#22284  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Hvis du tar deg tid til å lese litt nedover på siden, så står det der, Jostein ;) Tviler ikke på at Alf tenkte seg dette uten å ha lest fra før derimot :wink:
Kanskje det er der det ligger..Jeg er rett og slett for lat til å lese,er litt rastløs av meg :wink:

Men det er ikke 1 gang jeg har blitt imponert over hva denne karen kan :D