TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen her med registert j-spec som kan hjelpe meg?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#217756  av azt

Kilgallon skrev:Er det noe nytt på denne fronten ang regging av J-spec?
lest det tom ole har skrevet på japanauto.no?

#217815  av Kilgallon

azt skrev:
Jepp

#218299  av celica4ever

azt skrev:
Blir helt oppgitt jeg :?

#219482  av Tevosupra

Vi har vært og testet bilen hos tuv. og fått de fleste papirer vi trenger, bilen er vist på biltilsynet uten noen mangler, vi venter på en underlags papir som ikke ble sendt sammen med alt det andre, så det ser slett ikke mørkt ut, og denne supraen skal godkjenes som singel turbo..

#219486  av Tore

Radni fikser biffen 8) Gleder meg til å se den bilen rulle på hvite skilter :D Sees på sommertreff!

#219497  av sx-4-ever

Får man godkjent bilen selv om det er singel turbo om man skifter til original eksos og kjører lavt trykk? Jeg kommer til og kjøpe papirene og godkjenne bilen så snart de er klare. Men nå er jeg i full gang med convertering ;)
 #219501  av FS-Styling.no

Da kan vel de med N/A`er som har hvite skilter få godkjent sine oppgraderte N/A turboer ogda... eller? Hvis man kjører minimalt med trykk så kommer man kanskje innenfor den prosenten man har lov til å øke på effekten?? Hvis man får godkjent en ombygning fra TT til singel så burdeman vel få godkjent en N/A ombygd til turboå da....mener jeg... :shock:

#219520  av Tevosupra

Tore skrev:Radni fikser biffen 8) Gleder meg til å se den bilen rulle på hvite skilter :D Sees på sommertreff!

Gleder mg til sommertreff i år:)

Følg med bilen på sommertreff.no , har strippet bilen helt nå, skal bygges om igjen:)

#219542  av Kilgallon

Tevosupra skrev:Vi har vært og testet bilen hos tuv. og fått de fleste papirer vi trenger, bilen er vist på biltilsynet uten noen mangler, vi venter på en underlags papir som ikke ble sendt sammen med alt det andre, så det ser slett ikke mørkt ut, og denne supraen skal godkjenes som singel turbo..
Mulig å få kjøpt de papirene hvis dere får godkjent bilen eller?

#219589  av Tevosupra

Kilgallon skrev:
Tevosupra skrev:Vi har vært og testet bilen hos tuv. og fått de fleste papirer vi trenger, bilen er vist på biltilsynet uten noen mangler, vi venter på en underlags papir som ikke ble sendt sammen med alt det andre, så det ser slett ikke mørkt ut, og denne supraen skal godkjenes som singel turbo..
Ja. får vi godtjent bilen som singel turbo er papirer til salgs, men vi vil da godtjene bilen for dg... Det ser ut som det går rett vei, men det kan ta liten stund.. :(

#219649  av Kilgallon

Tevosupra skrev:
Kilgallon skrev:
Ja. får vi godtjent bilen som singel turbo er papirer til salgs, men vi vil da godtjene bilen for dg... Det ser ut som det går rett vei, men det kan ta liten stund.. :(
Så da vil jeg kunne få skilter på min J-spec?
Men jeg har ikke singel turbo da, har det noe å si?
Evt hva vil dette koste?

#219802  av Tevosupra

Kilgallon skrev:
Tevosupra skrev:
Kilgallon skrev: Mulig å få kjøpt de papirene hvis dere får godkjent bilen eller?
Så da vil jeg kunne få skilter på min J-spec?
Men jeg har ikke singel turbo da, har det noe å si?
Evt hva vil dette koste?

Hele poenget med min registrering er at det er en singel turbo som blir godtjent i vongkortet. dette vil vi ha, vist ikke hadde vi klart og fått det godtjent i fjor. men dette tar litt tid, kommer tilbake om mer om 1 mnd tid, vet ikke enda hva det vil komme på...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7