TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• EvolutionTurbo's 92" MR2 Turbo: Styling og Multimedia Prosj.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#219360  av Andy_Celica

EvolutionTurbo skrev:ingen som vet hvor jeg kan finne TRD2000 widebody kit'et da? uten at det koster hele verden:P
De har et replica kitt på http://www.tuning.no, og du må nok regne med at du må ut med kanskje det dobbelte for et org kitt.

Forskjellen på org og uorg kitt er at, det org så bytter du skjermene osv, på replicaen så fester du bare glassfiber på de org skjermene.

#219363  av EvolutionTurbo

klarer meg med et replica kit.
tenkte å importere. blir muligens billigere..

skrik ut om dere kommer over noe på tilbud eller til en bra pris!

Det orginale koster rundt 60 000,- hvis det er mulig å få tak i lengre..

Utrolig tøft kit 8)

#219406  av inzane2012

Andy_Celica skrev:
EvolutionTurbo skrev:ingen som vet hvor jeg kan finne TRD2000 widebody kit'et da? uten at det koster hele verden:P
De har et replica kitt på http://www.tuning.no, og du må nok regne med at du må ut med kanskje det dobbelte for et org kitt.

Forskjellen på org og uorg kitt er at, det org så bytter du skjermene osv, på replicaen så fester du bare glassfiber på de org skjermene.
stoppet ikke TRD produksjonen av 2000gt kittet da mkII gikk ut av produksjon, mener å ha lest ett sted at det kittet var lagt i ett begrenset opplag spes for 97-99 mr2'n...

#219545  av EvolutionTurbo

Da var Widebody kit'et i boks, fikk i følge Erebuni det siste de noen gang selger i verden :P

må nok vente en stund på at det skal komme til norge da.. men har nok å drive med så lenge..

#219555  av inzane2012

EvolutionTurbo skrev:Da var Widebody kit'et i boks, fikk i følge Erebuni det siste de noen gang selger i verden :P

må nok vente en stund på at det skal komme til norge da.. men har nok å drive med så lenge..
ja erebuni skal jo legges ned nå så, og kan ikke si jeg er lei meg for det egentlig:P hehe...men hvor mye ga du for det da?? såg taki kaira skulle ha over 42K for 2000gt kittet :shock: :shock:

#219596  av EvolutionTurbo

pluss moms og frakt da;-)

fikk en god pris, måtte ut med litt i underkant av 15 lapper for kit'et mitt.

Ja synd Erebuni skal legge ned.. men da blir det hvertfall ikke flere biler med likt kit'et mitt :) :twisted:

#219602  av inzane2012

hehe, nja, skal ikke si d, finnes vel en dude eller to her i landet som kan finne på å kjøpe det ifra takakaira:) hehe

#219604  av EvolutionTurbo

er du en av dem? :p

hehe, nei men det finnes flere replica kit, bare ikke fra Erebuni..

#223009  av EvolutionTurbo

Da har Kenth fra Streetdesign vært innom med stoler til meg:)

Laster opp noen bilder i morra, eller når jeg kommer hjem fra gran canaria neste helg (drar på lørdag :D)

#223129  av blixern

tror ikke noen skal være lei seg for att Erebuni legger ned....
Ihvertfall ikke vis man har prøvd å montere styling derfra!
Har lært litt,,,, Ikke kjøp billi styling.... Erebuni, Extreme Dimension osv... Elendig passform...
Klart er man glad i spakkel å ombygging er det greit...

Eller er jeg bare bortskjemt med Rieger ? som nesten allti har passa perfekt... Men det er jo mest til tysker-kjelker da...hehe...

#223194  av inzane2012

nei jeg har nok ikke trd kittet på min bil du, hadde temmelig lyst på det med en gang jeg virkelig hadde bestemt meg for å kjøpe en mr2, men dess mer jeg ser på bilder av mr2 med det kittet på dess mindre liker jeg det egentlig, spess fronten og front skjermene...bakdelen er jo egentlig ganske tøff, men syns bilen blir litt for firkantet med det...
det beste hadde jo vert å fått bakdelene fra trd og noe annet til fronten, som border vetilerte frontskjermer og en boomex front som jeg ikke helt husker navnet på og trd sideskjørt, tror det kunne blitt en bra combo jeg...

#223196  av EvolutionTurbo

Tror det blir bra med det kit'et her jeg, bare jeg får valgt riktig farge på bilen og får på noen skikkelig brede felger bak:D

Og senking må nok også til da;-)

#223267  av inzane2012

ja det blir nok sikkert rått skal du se:) hehe, har aldri sett en mr2 med trd kittet i real life, ser sikkert mye fetere ut da, og jeg har aldri syns at bilder av mr2 yter noen skikkelig rettferdighet over hvor bra bilen egentlig ser ut;) hehe

går for gult:) for du vet, gult er kult:) eller blått:) eller kanskje blå/gul kamelon:P hehe

#225322  av kvassheim

EvolutionTurbo skrev:nå har dere virkelig fått meg til å tenke litt her..
får nesten sjekke ut litt andre muligheter, kom gjerne med innspill og linker :wink:

noen som vet om noen som selger Bomex i statene da?
http://www.bomexaero.com/