TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ser etter Double-DIN ramme!!!!!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#219344  av matslie

Forøvrig så har jo alpine en double din multimedia enhet oxo:
http://www.bilstereospesialisten.no/sto ... 5&c2=5&c3=
men jeg tror jeg satser på en pc istedet da.. lettere å holde oppdatert etc, pluss at man kan bygge inn navigasjon for en billig penge, dersom man føler for det :)

#219618  av TiM

jepp, Dobbel-DIN går merklig nok inn i en corolla..
Da jeg målte første gangen gikk det ikke, men når jeg fikk det fantastiske byggesettet fra toyota funka det...

PC er en god ide, tenkte på d selv, men hva skal jeg med det..
Eneste jeg trenger er navi, tv, musikk/radio/mp3 etc... så en PC ville blitt unødvendig for mitt bruk... men er jo litt big pimpin' å ha PC da:D
har litt lyst på 360 i bilen nå:p

#219705  av matslie

hehe, grunnen til at jeg vil ha pc er at det er så mye mer kostnadseffektivt og fremtidsikkert enn en fiks ferdig nav enhet f.eks :)

ekke noe problem å fikse en inkl skjerm for under 10k, tviler på at det er så veldig mange navigasjonssystemer fra annerkjente merker for integrering i bil til denne prisen eller lavere, samtidig, skulle det dukke opp noen nye formater etc, så er det bare snakk om en driveroppdatering, ikke utskifting av hele enheten..

men, en av hovedgrunnene til jeg JEG vil ha det er å leke litt med obdII interfacet, programmere litt, og evt lage min egen kjørecomputer, siden den i rollaen forsvinner idet jeg lugger ut original stereoen ;)
også er det kjekt med hele platesamlingen i bilen samtidig da, uten å fylle kupé og bagasjerom med cder hehe. lossless 4tw :D

Mats