TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• F&F 1 Supra'n

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #219467  av tommis

Noen som vet spec om mods på den Supraen?

#219521  av lexusmann

Sykt rå den supran der.... :shock: :D

#219535  av Th4 Ghost

*peke på bilde sitt*
er rå den der ja :D

#219543  av Kilgallon

Den var rå!!!

#219563  av Andreazz

Er reportasje om den orginale F&F Supraen (ble bygd mange kopier til filmen) i Bilsport nr 21 fra 2001.. Kan vell trygt si at denne bilen var med på å øke populariteten og kanskje verdien på MKIV Supra :wink:

#219565  av Magne

Ikke skyt meg... Men jeg syns denne er bare fæl! :? Får grøssninger av vingen og alle dekalene! Brrrrrr.....

#219567  av Magne

Men en ting...

$7200 Turbonetics T-66 ball bearing turbo, Q-trim compressor, built by Performance Factory

Hva fa...???

#219647  av inzane2012

Magne skrev:Ikke skyt meg... Men jeg syns denne er bare fæl! :? Får grøssninger av vingen og alle dekalene! Brrrrrr.....
må si meg delvis enig, men må ikke glømme at den var ganske rå når vi såg den for første gang, da var jo dekaler og store aluvinger inn, og det er jo fortsatt en trend med dekler og aluvinger...noen biler kler dekaler osv, det kommer jo helt ann på hva slags bil du er ute etter, skal du ha en showcar eller en bil som er inspirert av japanske streetcars så er dekaler nesten ett must...alt er relativt min venn:)

#219676  av Magne

Joda. Det er jo tross alt en god del år siden filmen kom ut første gang. Jeg syns alle bilene der den gang var rå. Men dette gikk fort over når det ble så populært og alle skulle ha det.

Modsa på bilen er ikke så verst da... ;)