TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var AURIS bestillt.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #218781  av Fred

Satser på corollan blir solgt innen rimelig tid, så bestillte meg auris idag. Levering i slutten av mars. Mulig jeg lar den stå til våren kommer før jeg tar den i bruk, må kjøpe meg no annet å kjøre med i mellomtiden uansett, hvis corollan blir levert på lørdag som jeg håper. Nok en gang blir det den sinte 1,4D4d motoren med 90hk, 2,0D4d koster 37000.- mer, og det synes jeg ikke jeg hadde råd til, umulig å vite hvordan den er å selge senere også. Corollan er jo svart, og så lenge aurisen er såpass lik corolla, har jeg bestillt rød faktisk...Må jo se at jeg har bytta bil... Litt usikker på fargen, men tar en sjans på¨at det blir bra. Lite farger som er no særlig i mine øyne enda på den bilen, men fler farger blir produsert etterhvert. Men kan jo ikke vente såååå lenge på bil heller!

#218783  av ErikG

Veitdu hva pris på 177hk D-cat ble på?

#218784  av Fred

veiledende levert drammen 355000 tror jeg det var,- det var uten skinn og full map navigasjon, mener det var 33000 ekstra.
Litt over min prisklasse, så litt usikker...

#219295  av laffy

Får man den levert i bronzefargen som er på demo-bildene? Den er skamfet.. finnes den i to-dørs forresten?

#219297  av Fred

laffy skrev:Får man den levert i bronzefargen som er på demo-bildene? Den er skamfet.. finnes den i to-dørs forresten?
Den fargen er ihvertfall ikke å få enda, men kommer nooen fler farger etterhvert. Usikker på hvilke. Får den i 3 dørs ja.

#219714  av Andy_Celica

Åssen er den prismessig i forhold til Corolla, tenker da på ny prisen på disse 2, med samme utstyr osv.

#219732  av lexusmann

Syns den nye corolla sedanen som skal komme er flott, jeg...

#219768  av Fred

Corollan 1,4d4d gikk ned 14000 i avgifter over nyttår, så aurisen er vel også billigere nå enn det den ville vært uten avgiftsreduksjon...
Uansett betaler jeg 2000 mindre for denne enn det jeg gjorde for corollan når jeg kjøpte den. Så kan kanskje si at auris er 12000 dyrere enn det corollan var? Ligger mye på samma nivå som corolla gjorde ihvertfall.

Corolla sedan skal visst ha blitt en kjempefin bil ja, har ikke sett den enda jeg, men hører folk sier det.
Har egentlig ikke sett auris annet enn på bilder heller, men kjøpe usett og uprøvd er gøy!

#219838  av Andy_Celica

Lurer nemlig på om jeg skal kjøpe meg en ny auris eller corolla.

Derfor jeg lurte på hva de kostet se.

#219850  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Fred skrev:Corolla sedan skal visst ha blitt en kjempefin bil ja, har ikke sett den enda jeg, men hører folk sier det.
http://inside.toyota.no/page?id=4698&key=19295
Vet du når det går ann å bestille denne bilen?

#219860  av celicat23

Andy_Celica skrev:
celicat23 skrev:
Fred skrev:Corolla sedan skal visst ha blitt en kjempefin bil ja, har ikke sett den enda jeg, men hører folk sier det.
http://inside.toyota.no/page?id=4698&key=19295
Vet du når det går ann å bestille denne bilen?
Nei, desverre. Er intressert i og ta en nærmere titt på denne bilen selv, så venter litt spent på at den skal komme til forhandlere..

#220853  av Fred

Skulle ikke tilfeldigvis være noen som har kommet over no auris plastikk no sted??
Eneste jeg har finni er TTE sin, og det blir bittelitt vell anonymt for meg... Ikke mye, men littegrann. Skulle hatt noe som stakk seg ut litt mer.
Med sideskjørt, leppe under for og bakfanger og takspoiler fra tte kommer delene på ca 10 laken + lakk... Greit nok det, men veit ikke om jeg vil gå for det. Sporteksosen fra tte kosta ca7500 aleine da, så den lager jeg hellre selv. Litta sveis og et par endestusser så er vi der... Også driver jeg å leiter etter hjul... 8 X 18, med et 45 ca.... Boltsirkelen er 5*114,3.. Vil ha 5 eiker, blank kant, men i eikene kunne jeg tenkt meg et lite "spor", midt i eika, som jeg kunne lakkert i bilens farge...(rød) Tror det kunne blitt fint. Eventuellt lakkert senteret bare... Og det må være felger der hjulboltene synes, hater lokk over senteret.

Håper det blir seende fint ut, dette er min smak da, så respekterer om andre ikke har sansen for hva jeg har trua på blir bra., kom med synspunkter.

Tar imot forslag her nå, er ikke mer enn 2mnd til bilen kommer, så må vel snart begynne å handle litt....

#220856  av ErikG

De har noe på http://www.trc-tuning.com/index2.htm Har ikke sett noe annet jeg heller.

#220905  av lexusmann

Den svarte nye is'n der var ikke feil... :D