TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagali?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #216236  av defred

Noen som har noe info ang. treffet på dagali i februar?
Kunne tenkt meg og ta med rally bilen opp dit en tur vis det passer i timeplanen.

#216303  av sindrejl

er det planlagt ennå? :) håper på å komme på vintertreff jeg iallefall, men ikke forvent noe av meg på banen med piggfrie dekk.,. hehe

#216427  av defred

sindrejl skrev:er det planlagt ennå? :) håper på å komme på vintertreff jeg iallefall, men ikke forvent noe av meg på banen med piggfrie dekk.,. hehe
Helt ærlig aner jeg ikke, en anne på forumet lurte på noen pigg dekk for og kjøre der, og han nevte noe om et treff der.

#216729  av kennethx

Christian snakket om å arrangere treff i februar, prøvde å ringe ham i går, men fikk ikke kontakt...

#216771  av Christian

Det er fordi jeg sitter i Thailand :D Konemor insisterte pa bryllupsferie for magen blir for stor.

Det stemmer at jeg vurderte a arrangere ett treff, men siden vinteren har vart sa mild har det vart problemer med isen...
I tillegg har Rallyskolen fatt avtale om a leie den alle helger i januar, februar og mars (sa lenge isen holder) Bortsett ifra de 3 helgene som nsk, opel og imprezadrivers har leid den.

Det jeg prover a fa til er en avtale med opelklubben, via en kompis som arrangerer treffet for de. Haper dette gar i orden. Om Det ikke gar kan jeg hore med imprezadrivers via en annen kompis som arrangerer for de, men siden de er smertelig kjappe pa banen med 4x4 og rallypigg tror jeg ikke det er noen god losning.

Tror imprezatreffet var siste helga i februar og opeltreffet forste helga i mars, men det ma jeg sjekke nar jeg kommer hjem.

Pga bryllupet og andre ting har jeg ikke hatt tid til a ordne med ett treff pa egen hand, og ikke frister det veldig heller siden treffet i fjor kostet meg nesten 2000 ut av egen lomme pga manglende oppmote :wink:

#217640  av jumbo

Christian skrev:Om Det ikke gar kan jeg hore med imprezadrivers via en annen kompis som arrangerer for de
Er greit at du er i Thailand Christian, men ingen grunn til å være stygg i kjeften for det! :lol:

#217641  av sindrejl

jumbo skrev:
Christian skrev:Om Det ikke gar kan jeg hore med imprezadrivers via en annen kompis som arrangerer for de
Er greit at du er i Thailand Christian, men ingen grunn til å være stygg i kjeften for det! :lol:
du vet jo hva dem har mye av i thailand ;)

#219629  av Christian

Vel....Det går dårlig med Opel samarbeidet...

Vi kan møte opp og kjøre. Men først etter at medlemmer med opel har kjørt, så kommer medlemmer uten opel, så ikke medlemmer med opel og tilslutt oss :P Og siden de var ca 70 biler i fjor tror jeg det utgår :roll: De tar også 400kr for å la oss være med.

Så, jeg ser liten grunn til å spørre impreza folket, siden de bruker rallypigg nesten hele gjengen. En 4x4 turbo med rallypigg holder nok de bak seg, men ikke en 2wd eller biler uten skikkelig pigg.
Ser for meg at de helst ikke vil ligge i kø etter oss :wink:

Det eneste som gjenstår da er å evnt ordne noe selv...?

#219803  av kennethx

Christian skrev: Det eneste som gjenstår da er å evnt ordne noe selv...?
Hva tenker du om mulighetene der?

#219879  av Christian

Si det du :lol:

Det kommer ann på hvor mange som er interessert og når det passer for dere.

Problemet er at banen er bortleid hver helg fremover og "fuglekikkeren oppi lia" driver fortsatt heftig lobbyvirksomhet for å få stengt mulighetene for kjøring.

Det jeg kanskje kan få til er kjøring på en søndag i februar, men det kommer helt ann på grunneieren.

Kan de som gjerne vil kjøre sette opp navnet sitt i denne tråden, så jeg vet hva jeg har å jobbe med? :)

#219881  av sindrejl

Christian skrev: Problemet er at banen er bortleid hver helg fremover og "fuglekikkeren oppi lia" driver fortsatt heftig lobbyvirksomhet for å få stengt mulighetene for kjøring.
herregud som jeg hater slike folk.. barnslige er dem.

Om noen har piggdekk å låne meg så kan jeg komme :P har ellers bare veeldig slitte piggfrie >;)

#219890  av Mr2 Mk2

jeg er hvertfall klar i år igjen. :) selvom det blir fwd da :roll:

#219893  av Magne

Christian... Jeg er med!

Ta no kjeglekjøring da. Samme type dekk denne gangen. Så skal jeg ta rundetida di! GGGGRRRRRRRRRRR!!!! :twisted:
(kanskje litt unfair siden jeg har 4wd men samma det! likt er likt! :roll: )
 #219904  av turbokjell

Kan dere ikke bare kjøre på Sigdal hos Hebbes? Er vel bare å komme å kjøre stort sett hver helg der, hele vinteren. Var 60cm is der i helga.
 #219986  av kennethx

turbokjell skrev:Kan dere ikke bare kjøre på Sigdal hos Hebbes? Er vel bare å komme å kjøre stort sett hver helg der, hele vinteren. Var 60cm is der i helga.
Hvordan er opplegget der? 1 på banen? flere på banen? rallypigg lov?