TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ denne replicaen pÃ¥ autodb... userriøs?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #220178  av GhostRider88

Bladde igjennom mr2'ene på autodb og så denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

dette kan vell ikke være serriøst... eller. Ikke at det har noe å si, men folk kan risikere å gå på en smell om man av en eller annen rar grunn ville kjøpe denne "vanskapte" bilen..

#220180  av sindrejl

nå er nå bildet av en ekte ferrari også.. ser ikke poenget med å legge ut slike annonser uten mål og mening.

#220187  av GhostRider88

sindrejl skrev:nå er nå bildet av en ekte ferrari også.. ser ikke poenget med å legge ut slike annonser uten mål og mening.
nei det var det jeg stusset på jeg også. Om man skal legge ut en annonse så er jo poenget at man skal legge ut den bilen man selger... dette er høyst sansynlig userriøst

#220243  av WaxFraq

hehe...hadde du ville sendt nedover 150-200k til en ved navn JACK da??
hehe..JACKass??? bare en tanke som slo meg..det finnes sinnsykt mye useriøse "forhandlere" ut å går...bare sånn at det er sagt..!

#220252  av GhostRider88

ja, leste akkurat om en som hadde lagt ut biler som ikke eksisterte og hadde svindlet til seg 100 000 på forskudds betaling. Ble tatt nå da. Står om det i aftenposten.

han hadde vært seriøs bilselger, men hadde fått million gjeld så fristelsen for raskt tjente penger ble for stor.

#220345  av christer

gulesider.no hadde visst ikke hørt om nummeret så dette kan ikke være mye seriøst. er nok en med litt for mye fritid. :roll:

#220347  av jumbo

Det er rimelig MANGE grunner til at enkelte nummer ikke vil finnes på gulesider.no

Er meget mulig annonsen er useriøs, men akkurat DET er ingen årsak :wink:

#220438  av mr2cato

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1378377

fett interiør. Og ja, interiøret er hverfall mr2, Bildene av selve bilen er ekte Ferrari da.
Men har studert andre mr2'er med dette kittet og det ser vanvittig ekte ut...

#220477  av Zepticon

Legg merke til to ting med de bildene:

1 -- Forskjellig oppløsing på de to første og det siste.

2 -- Bildene er ikke tatt på samme plass (to første og det siste)

Fake!

#220515  av celicat23

Kjøpe den bilen: 235.000kr (eller bud).
Rulle rundt og la folk tro det er ferarri: 300kr (bensin)
Måtte forklare til babe's som spør, at det bare er en MR2: priceless.

#220538  av ArildM

:twisted:

Da skal en ha en pen orginal/småstyla Mr2 ved siden av "bastarden" og le høylytt :twisted:

Litt tvilsomt med utenlandske skilter på en norsk bil *plystre* lukta litt svidd denna :roll:

#220609  av sindrejl

samt setene og rattplasseringa er forskjellig på nederste og øverste bildet ;)

#220634  av jumbo

Jepp, liten tvil om at det to helt forskjellige biler som er avbildet.

#220735  av chris

sindrejl skrev:samt setene og rattplasseringa er forskjellig på nederste og øverste bildet ;)
Og ikke samme setefarge engang :P

Ganske dårlig forsøk vil jeg påstå :P

#221031  av chris

Sendte mail til autodb jeg.. fikk til svar tilbake at det er fullt lovlig, og i følge de ganske vanlig, å legge ut bilder som IKKE er av bilen man selger.. :roll: